این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی موسیقی

(آموزش حرفه ای ترانه سرایی درموسیقی) 0 تومان
آموزش خصوصی موسیقی در منزل توسط مربی خانم تماس بگیرید
خانه ویالن کرج (موسیقی آویژه ) تماس بگیرید

آموزش موسیقی کودک در ولنجک

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزش موسیقی

آموزش موسیقی کودک در ولنجک


آموزش موسیقی به کودکان در هنر خردخانه
با نگرش اُرف- شول وِرک
(Orff-Schulwerk)
توسط متخصصین آموزش موسیقی کودک و مدرسین دوره دیده در موسسه ی آدمک
برای کودکان ۴ سال به بالا
آموزش موسیقی همراه با آواز، حرکت، ساز و بازی های هدفمند

تقویت درک شنیداری، ریتم
کشف توانمندی های فردی
مشارکت در فعالیت های گروهی
هماهنگی بین ذهن و بدن
شناخت ارتباط بین هنرهای مختلف
آموزش موسیقی به کودکان به شکلی که امروزه در جهان مورد استفاده قرار می گیرد، محصول دنیای امروز و تفکری است که پایه های آن از اواخر قرن ۱۹ میلادی شکل گرفته و از قرن ۲۰ به بعد مراحل کمال خویش را طی می نماید. اُرف-شول وِرک یکی از این محصولات است. اساس این نگرش عمدتا برپایه کارهایی ا ست که کودکان و همچنین بزرگسالان به آن علاقه مندند؛ همچون آوازخواندن، حرکات موزون، دست زدن، راه رفتن، جست و خیز کردن و بازی های هدفمند برای آموختن یک مطلب یا آهنگ.
در ارف–شول ورک هنرجویان همیشه فرصتی برای بازی و کشف می یابند. کشف قابلیت هایشان، ارتباطشان با دیگر افراد و فرهنگی که در آن می زییند. مربیان تعلیم دیده ی ارف– شول ورک، با در اختیار گذاردن ابزارهای لازم، به هنرجویان فرصت می دهند تا بتوانند توانایی های منحصر به فرد خویش را بشناسند و گسترش دهند. در این کلاس ها هنرجویان نه به عنوان فردی مصرف کننده، بلکه به عنوان فردی خلاق و فعال بر روند آموزش در کلاس تاثیر می گذارند.
کار ارف-شول ورک در محیطی غیر رقابتی شکل می گیرد. جایی که یکی از اهداف، لذت بردن از تولید موسیقی خوب در کنار دیگران است. آموزش خواندن و نوشتن زمانی آغاز می شود که هنرجویان بخواهند آنچه را در کنار هم ساخته اند روی کاغذ بیاورند.
ارف–شول ورک از شعر، ریتم، بازی، آواز و هنرهای دیگر به عنوان ساخت مایه ی اولیه استفاده می نماید و این مواد را از درون ریشه های فرهنگی منطقه ی خود بدست می آورد. در واقع کلاس ارف در کامل ترین شکل خود محلی ست برای آمیزش سنت، مدرنیته و ابتکار.


تلفن: 02122171549 و 02127682235

آدرس: ولنجک - بلوار دانشجو - بالاتر از میدان حسامالحکما - موسسه منظومه خرد - خانه هنر خرد


مدرس موسیقی کودک در ولنجک ، آموزش موسیقی کودک در ولنجک ، آموزش موسیقی کودکان در ولنجک ، بهترین آموزش موسیقی کودک در ولنجک ، بهترین آموزش موسیقی کودک در محدوده ولنجک



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا