این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فرش و موکت

فرشینه فانتزی تماس بگیرید

فرشینه فانتزی

%0
  • اسلامشهر
روفرشی کشدار تماس بگیرید

روفرشی کشدار

%0
  • اسلامشهر

شرکت طراحی فرش زروان

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش فرش و موکت

شرکت خدمات طراحی و تولید زروان
شرکت خدمات طراحی تزئینی زروان در پائیز ماه سال 1383 با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه طراحی انواع فرش و دستبافته تاسیس شد و تلاش مستمری را در جهت افزایش سطح کیفی تولیدات و خدمات تخصصی خود آغاز نمود.
طراحی انواع نقشه های تلفیقی ایرانی و اروپایی برای فرشهای ماشینی با توجه به سبک و سلیقه روز و با توجه به افزایش رقابت میان تولید کنندگان انواع کفپوشهای منسوج و ورود ماشینهای اتوماتیک در منطقه ،توجه به طرحها و نقشه های جدید منطبق با بازارهای داخلی و خارجی و تغییر سبک و سیاق معماری داخلی را افزایش داده است.به این جهت آتلیه طراحی شرکت زروان در آتلیه خود تیم طراحی را جهت برطرف سازی نیاز تولید کنندگان فرش دستباف و ماشینی تشکیل داده و هم اکنون مشغول ارائه خدمات می باشد.
تمامی طرحها با توجه به نیاز و بازار مشتری در سبکهای مختلف کلاسیک ایرانی،فرانسوی،ترک و تلفیقی در طی سه مرحله و با نظارت مشتری تهیه می شوند و در تمامی مراحل نظرات مشتری در ارتباط با طرح و رنگبندی مد نظر قرار میگیرد.
کلیه طرح های این شرکت با تضمین کپی رایت ارائه شده و تحت هیچ شرایطی به سایر مشتریان ارائه نخواهد شد.
آدرس:مشهد-بلوار استقلال-بین 7 و 9-پلاک 41
تلفن های تماس:
4348 314 0915
858 10 70 0915
0511 607 601 1
EMAIL:YSR_MAHBOOB@YAHOO.COM


فرش+طراحی+تولید+قالی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا