این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

روغن آرگان خالص 150 میل دکس انگلستاk

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

روغن آرگان خالص 150 میل دکس انگلستان Dexe
شفا بخشی و مراقبت توام پوست ، مو و ناخن
یک تیر با سه نشان

آرگان چیست ؟
احتمالا چیزهایی از “درخت زندگی” تا به حال به گوشتان خورده است. جالب است بدانید این درخت سحرآمیز که در فیلم ها و داستانها اسمش زیاد به گوش می خورد، واقعا وجود دارد! روغن آرگان که به آن طلای مایع یا اکسیر طلایی هم می گویند، یک فرآورده ی طبیعی است که از هسته ی میوه ی درخت آرگان به دست می آید که خواص شفابخشی بسیاری دارد. درخت آرگان که تنها در مراکش و معدود نقاط دیگری در شمال آفریقا یافت می شود، در سال های اخیر اهمیت ویژه ای یافته است. طول عمر درخت آرگان 150 تا 200 سال است ولی بعد از 30 تا 50 سالگی میوه می دهد. چون درخت در منطقه خاصی رشد می کند، روغن آن هم بسیار نادر است. کافی است گاهی اوقات از روغن آرگان استفاده کنید و اجازه دهید نتیجه آن مشخص شود. راه های آسانی برای استفاده از روغن آرگان در رژیم زیبایی شما وجود دارد.

روغن آرگان مناسب برای مو ، صورت ، بدن و ناخن بوده و دارای خاصیت تقویت کنندگی ، درخشان کنندگی ، نرم کنندگی ، ترمیم کنندگی ، کنترل کننده چربی پوست ، ضد چروک ، ضد لک و مرطوب کننده و آبرسان می باشد.

اطلاعات بیشتر از این محصول و خرید در :
Bazarparsi.ir


روغن ارگان DEXE ، روغن دکس 150 میل ، خرید روغن ارگان اصل ، روعن آرگان خوب کدومه ، روغن آرگان خوب چیه ، کدوم روغن آرگان خوبه ، چه روغن آرگانی بخرم ، معرفی روغن ارگان خوب ، روغن ارگان دکس ، خرید روغن ارگان عالی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا