این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

بازرگانی و فروش لسیتین سویا تماس بگیرید

بازرگانی و فروش لسیتین سویا

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

فروش لستین

در استان تهران تهران, | مواد شیمیایی

کاربرد لسیتین:
لسیتین (یا لسیتین سویا)، یک امولسیفایر، تثبیت کننده یا استابلایزر، حجم دهنده و ژله ساز پر مصرف است.
موجب کاهش غلظت، افزایش حجم محصول و دیرتر بیات شدن محصول در صنعت قنادی می شود، جایگزین خوبی برای مواد گران قیمت است، روندکریستال شدن قند موجود در مواد را کنترل کرده و روان شدن محتویات تشکیل دهنده شکلات را به دنبال دارد، همگن سازی مواد موجود در مخلوط ها را به عهده دارد، موجب بالا رفتن عمر مفید برخی از محصولات می شود، و توانایی استفاده به عنوان یک روکش را دارد.
امولسیون ها و مخلوط های چرب را با ثبات می کند، در مارگارین ها خصوصا آن هایی که دارای سطح بالایی از چربی هستند ( بیش از 75% ) به عنوان عامل جلوگیری کننده از پاشش روغن به اطراف در مراحل سرخ کردن به آن اضافه می شود و نیز به عنوان ماده ای برای جلوگیری از نشت آب و به عنوان محافظ بتاکاروتن یا ویتامین Aعمل می کند. موجب بهبود بافت و رایحه مواد خمیری شکل می شود. نیاز به چربی و تخم مرغ را در خمیرهای قنادی و خمیرهای نانوایی کاهش می دهد، پخش شدن مواد در خمیرها را سهولت می بخشد، ثبات بیشتری به عمل تخمیر می دهد ، حجم دهنده است، از سلولهای مخمری که در خمیر .موجود است در زمان یخ زدن محافظت می کند، یک عامل ممانعت از چسبندگی مواد است و باعث سادگی در تمیز کردن ظروف می شود. به عوامل مرطوب کننده پودرهای هیدرو فیلیک ( پروتئین ها با چربی پائین) و پودرهای لیپوفیلیک و پودرهای کاکائو کمک می کند.
لسیتین در شکلات:این محصول از جداشدگی کاکائو و کره کاکائو درشکلات ها جلوگیری می کند.
ازاین ماده به عنوان امولسیفایر برای کاهش مقاوت سطحی آب و ترکیب بهتر روغن ها با آب و چربی در مواد خوراکی مانند شکلات ها، بستنی، مارگارین و مایونز بهره گرفته می شود.

بازرگانی شیمی اکسین پارس
09124447690
09196801151
09196801261
09196801265
مهندس شمولی


تگزاپون ، اسید سولفونیک ، لورامید ، لستین ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا