این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

1
تجهیزات آزمایشگاهی سری ASCO تماس بگیرید
فروش عمده و خرد دانه چیا در تهران تماس بگیرید
فروش عمده و خرده گندم سیاه (باکویت) 0 تومان
فروش عمده پودر نارگیل تماس بگیرید

فروش عمده پودر نارگیل

%0
  • تهران جنوب
آلوچه ولواشک ویالون تماس بگیرید

آلوچه ولواشک ویالون

%0
  • تهران جنوب
آسیاب گندم و ادویه جات تماس بگیرید

آسیاب گندم و ادویه جات

%0
  • خرمشهر
آسیاب رومیزی عطاری تماس بگیرید

آسیاب رومیزی عطاری

%0
  • نجف آباد

فروش آلژینات سدیم

در استان اصفهان اصفهان, | تولید مواد غذایی

آلژینات سدیم
آلژینات سدیم یک پلی ساکارید خطی و یک کوپلیمر که از جلبک دریایی قهوه ای تهیه می شود.آلژینات سدیم یک بیوپلیمر ارزان در دسترس می باشد که بدلیل داشتن خواصی چون تجزیه پذیری زیستی خصوصیات هیدروفیلیکی ، حساسیت به PH و ماهیت طبیعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.آلژینات سدیم در آب محلول است و بر اثر حل شدن یک مایع با ویسکوزیته بالا بدست می آید .
آلژینات سدیم توانایی بالایی در تشکیل فیلم امکان استفاده از آن را بعنوان یک پوشش غذایی مناسب فراهم آورده است که البته حضور و همراهی ترکیبات ضد باکتریایی و ضد اکسیداسیونی زمینه افزایش خواص نگهداری آنرا ایجاد می کنند.بطور کلی ترکیبات ضد میکروبی موجود در مواد غذایی می توانند عمر ماندگاری آنها را افزایش دهند.
کاربرد آلژینات سدیم:
۱ تثبیت کننده: جایگزین نشاسته و کاراژین، آلژینات سدیم در نوشیدنی ها، محصولات لبنی، محصولات یخ زده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
۲ پرکننده و امولسیون: به عنوان افزودنی مواد غذایی، آلژینات سدیم به طور عمده در طعم سالاد، پودینگ مربا، سس گوجه فرنگی و محصولات کنسرو شده استفاده می شود.
۳ هیدراتاسیون: آلژینات سدیم می تواند رشته فرنگی، ورمیشیل و برنج را بیشتر سازگاری.
۴ خواص دارویی: با استفاده از این ویژگی، آلژینات سدیم میتواند به انواع ژل تبدیل شود. همچنین می تواند به عنوان پوشش برای محصولات میوه، گوشت و جلبک دریایی از هوا استفاده شود و همچنان طولانی تر نگه داشته شود.
حلالیت آلژینات سدیم
سدیم آلژینات در آب حل می شود ، حلالیت آلژینات سدیم به سه فاکتور بستگی دارد که عبارتند از PH محلول ، قدرت یونی ، حضور یا عدم حضور کاتیون های دو ظرفیتی می باشد.
برای حل شدن آلژینات سدیم در آب ، باید PH محلول از یک مقدار مشخص بالاتر باشد تا کربوکسینات د-پروتئینه باشد.تغییر قدرت یونی محلول بر خواص محلول پلیمری از جمله ترکیب پلیمر ، انتشار زنجیره ها ، ویسکوزیته و در نتیجه حلالیت آن تاثیرگزار است از آنجایی که کاتیون دو ظرفیتی باعث تشکیل ژل آلژینات می شود ، در نتیجه برا ی حل شدن آلژینات ، ضروری است که محلول فاقد یون های مذکور باشد


کاربرد آلژینات سدیم ، ، فروش آلژینات سدیم صنعتی ، ، انواع آلژینات سدیم ، ، خرید آلژینات سدیم خوراکی ، ، آلژینات سدیم ویکی پدیا ، ، فروش الژینات سدیم خوراکی ، ، فروش سدیم آلژینات آزمایشگاهی ، ، ژل آلژینات



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا