این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تدریس خصوصی

تدریس زبان دانمارکی در تمامی سطوح به شکل خصوصی

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | تدریس خصوصی

آموزش زبان دانمارکی توسط تحصیل کرده از کشور دانمارک با ۲۰ سال سابقه تدریس در دانمارک

دانمارکی (به دانمارکی: Dansk) یک زبان ژرمنی اَپاختری (=شمالی) و شاخهای از ژرمنی و زبانهای آریایی (هندواروپایی) است. نزدیک به 6میلیون، که بیشتر در دانمارک زندگی میکنند، بدین زبان سخن میرانند. همچنین، 50 هزار دانمارکی در بخشهای اَپاختری شلسویگ-هولشتاین در کشور آلمان به این زبان سخن میگویند. همچنین، دانمارکی در سرزمینهای خودمختارِ گرینلند و آبخست های(=جزایر) فارو زبان آیین مند(= رسمی) است. در ایسلند، دانمارکی را در کنار زبان انگلیسی بهپاژنام (=عنوان) یک زبان بیگانه در آموزشگاه ها(=مدرسه ها) آموزش میدهند (اگرچه، گاه نروژی یا سویدی جایگزین دانمارکی میشود). در آمریکای اَپاختری و نیمروزی (=جنوبی)، در کشورهای آرژانتین، استانهای یکپارچه (=ایالات متحدهٔ ) آمریکا و کانادا، انجمنهای دانمارکیزبان، پویا هستند. دانمارکیِ نوین بهسوی سادگیِ آوایی گرایش دارد، تا از این راه، آموختن و پیشرفت در این زبان برای بیگانگان سادهتر شود.


آموزش زبان دانمارکی ، زبان دانمارکی ، دوره های زبان دانمارکی ، آموزش خصوصی زبان دانمارکی ، یادگیری زبان دانمارکی ، دانمارکی تبریز ، یادگیری دانمارکی تبریز ، تدریس دانمارکی در تبریز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا