این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار حسابداری بازرگانی قیاس - آذر حسابان -تبریز 0 تومان

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران شرق
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • ارومیه
نرم افزار سردخانه 0 تومان

نرم افزار سردخانه

%0
  • ارومیه
نرم افزار بتن آماده 0 تومان

نرم افزار بتن آماده

%0
  • ارومیه
نرم افزار باسکول 0 تومان

نرم افزار باسکول

%0
  • ارومیه
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری پارسیان

%30
  • اصفهان
نرم افزار تولید بارکد کارا تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری داده پردازش نوین سپهر

در استان تهران تهران غرب, | خرید و فروش نرم افزار

نرم افزار خرید و فروش، خرید و فروش یکی از مهمترین عملیات اجرایی یک واحد اقتصادی است، خواه این واحد اقتصادی یک کسب و کار کوچک باشد و یا یک کارخانه تولیدی بزرگ. فروشگاه ها از طریق خرید کالا و خدمات سپس فروش آنها به کسب سود می پردازند و شرکت های تولیدی با خرید کالا، فرآوری و تبدیل و سپس فروش آنها کسب درآمد می کنند.
نرم افزار خرید و فروش، مدیریت فرآیند خرید، فروش، سفارشات و پیش فاکتورها یکی از مهمترین عملیات مرتبط با سودآوری و تداوم هر چه بیشتر یک کسب و کار است. نرم افزار خرید و فروش داده پردازش نوین سپهر به گونه ای طراحی شده است که بتواند در نسخه های مختلف و با توجه به نیاز مراکز مختلف امکاناتی را در اختیار کاربر قرار دهد که کاربر بتواند چرخه های عملیات در این واحدها را بخوبی مدیریت نماید. مدیریت فرآیندهای سفارشات و پیش فاکتورها، اعمال کنترلهای متنوع در هنگام صدور فاکتورها، عملیات تسویه، ارتباط مستقیم با حسابداری و انبار و امکانات بیشماری که در این زیر سیستم دیده شده است قطعا این نرم افزار را به دستیاری ویژه برای مدیران و ابزاری کارآمد برای کارکنان تبدیل می نماید.
سیستم خرید و فروش، سیستم بازرگانی، مهمترین زیر سیستم در میان سیستم های لازم برای اداره اکثر قریب به اتفاق کسب و کارهاست. چه بسا بسیاری از کاربران فقط داده های خود را در فرم های مربوط به بازرگانی وارد می کنند و از همینجا نیز گزارشات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و با هیچ سیستم دیگری سر و کار ندارند. (گرچه در باطن سیستم حسابداری در همه این عملیات ها درگیر است.) این سیستم محل وارد کردن اطلاعات مربوط به کالاهای خریداری شده و فروش رفته است. مدیران بازرگانی و فروش در هرشرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد


نرم افزار خرید و فروش ، نرم افزار بازرگانی ، برنامه حسابداری بازرگانی ، سیستم حسابداری بازرگانی ، نرم افزار خرید و فروش کالا ، نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، نرم افزار بازاریابی و فروشگاهی ، برنامه خری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا