این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مشاور املاک

فروش مرغداری در شمال کشور 0 تومان

فروش مرغداری در شمال کشور

%0
  • تهران مرکز
فروش کارخانه آب معدنی 0 تومان

فروش کارخانه آب معدنی

%0
  • تهران شمال
مشاور املاک ولنجک و زعفرانیہ و محمودیہ تماس بگیرید
استعلام سند تک برگ 70,000 تومان

استعلام سند تک برگ

%0
  • تهران شرق
اقامت دبی با خرید خانه در دبی تماس بگیرید
فروش هتل در شهر توریستی سرعین تماس بگیرید

مشاوره خرید و فروش آپارتمان در انزلی با املاک گاما

در استان گیلان رشت, | آگهی های مشاور املاک

از آنجایی که شهر انزلی یک موقعیت توریستی گردشگری دارد و علاوه بر ویلا و خانه های ویلایی که برای اجاره و یا خرید عرضه می شوند، خیلی از آپارتمان های این شهر هم در اختیار مسافران قرار دارد. در کل زندگی آپارتمانی یک سری ضوابط خاص خودش را دارد که باید رعایت شوند. برای اینکه در خرید آپارتمان تا حد زیادی از انتخابی که می کنید، مطمئن شوید، لازم است یک سری موارد را قبل از خرید چک کنید. مثل اینکه اتاق خواب های آپارتمان شما که محلی برای استراحت و در واقع حریم خصوصی شما محسوب می شود، در دید مهمان هایی که در پذیرایی نشسته اند، نباشد. یا اینکه سرویس بهداشتی به محل نشیمن و سالن مهمان ها نزدیک نباشد. به مدل آشپزخانه و سیستم تهویه هوا خوب دقت کنید. در خرید آپارتمان در انزلی به دنبال آن دسته از آپارتمان هایی باشید که پنجره هایی بزرگ و رو به طبیعت دارند. داشتن کپسول آتشنشانی در هر طبقه، اطمینان از عایق کاری های حرارتی و رطوبتی، سیستم هشدار دهنده در مواقع خطر، داشتن راه پله های اضطراری در آپارتمان هایی با واحدهای بالا، درب های ضد سرقت و… از مهم ترین ویژگی های یک آپارتمان ایمن به شمار می روند. حتما قبل از خرید، به این موارد توجه کنید. چنانچه سوالی در زمینه خرید آپارتمان در انزلی، خرید ملک در گیلان، خرید زمین در شمال دارید می توانید با شماره 3439-013 تماس بگیرید تا مشاوران گردش اطلاعات معتبر املاک (گاما) شما عزیزان را بیشتر راهنمایی کنند.
وب سایت : www.gamame.me
آدرس دفتر رشت : گلسـار، فلکه صابریـن، مجتمع بانک پاسارگاد، طبقــه 6 واحد 161 و 162
تلفن : 3439-013 (30 خط)
01333133082 و 01333745217
پست الکترونیک :info@gamame.me


خرید ویلا در شمال ، خرید ویلا در گیلان ، خرید زمین در گیلان ، خرید زمین در شمال ، خرید آپارتمان در گیلان ، خرید آپارتمان در شمال ، خرید ملک در شمال ، خرید ملک در گیلان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا