این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

سیلو فلزی پیچ و مهره ای | گروه بین المللی پارس ترک سیلو

در استان تهران تهران شمال, | خدمات صنعتی





شرکت بین المللی پارس ترک سیلو (PTSILO) در سال 2009 با هدف پیاده سازی و ساخت سیلو های فلزی در ایران ضمن خرید دانش فنی از یک شرکت امریکای ترکیه ای سازنده و صاحب تکنولوژی در زمینه تولید سیلو شروع به فعالیت نموده است .

شرکت پارس ترک سیلو ضمن توسعه سایت مرکزی خود واقع در بزرگراه کرج ، قزوین تا مساحت پنجاه هزار متر محوطه و ساختمان تولید ، دفاتر اداری ، دفتر مرکزی تهران و تشکیل واحد تحقیق و توسعه در کشور اسپانیا فعالیت خود را با هدف ارائه جدیدترین راهکارهای ذخیره سازی غلات ، احداث سیلو و سیستم های ذخیره سازی آب ، مخازن آبزی پروری و ذخیره مواد اولیه استراتژیک ، تجهیزات تخلیه و بارگیری مواد و بار بنادر ، درحال فعالیت است .

کارخانجات پارس ترک سیلو با برخورداری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته اروپایی ضمن رعایت استاندارد های بین المللی ، محصولات و تولیدات خود را با الگو مزیت رقابتی قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش به بازارهای داخل و خارجی عرضه می نماید.

این شرکت با تولید انواع سیلوهای فلزی غلات و سیستم های ذخیره سازی آب و انواع دستگاه خشک کن ، دستگاه های بوجاری و پیش بوجاری ، انواع سیستم های انتقال مواد از جمله الواتورهای قاشقی ، کانوایر های زنجیری و نوار نقاله ها ، تجهیزات فرآوری غلات و سیستم تهویه و هوادهی سیلو ها ، تجهیزات انتقال مواد در اسکله و بنادر ، به عنوان طراح و بزرگترین تولید کننده در ایران و منطقه شناخته می شود .

با تقدیم احترام به مشتریان گرامی ، جهت بازدید از خط تولید و پروژه های اجرا شده در داخل و خارج از کشور ، دعوت می گردد از محصولات و کارخانه پارس ترک سیلو دیدن فرمایید.


سیلو ، سیلوی فلزی ، سیلوی گندم ، سیلو ذرت ، سیستم مکانیزه ، قیمت سیلو فلزی ، سیلو گالوانیزه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا