این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رابطه فشار خون و گوشت

در استان تهران تهران, | سایر آموزشگاهها


با توجه به گسترش فشار خون در جامعه ، سوالات فراوانی در این زمینه به وجود امده است. پاسخ به این سوالات می تواند بار بزرگی را از دوش آنانی که فشار خون دارند برداشته و استرس را که از عوامل خطرناک برای افراد مبتلا به فشار خون است کاهش دهد.
آیا شما هم فکر می کنید خوردن گوشت قرمز می تواند مشکلاتی فشار خود را افزایش دهد؟ به طور ساده باید گفت که نه، اما با توجه به دو نکته:
الف- ضوابط خوردن گوشت رعایت شود؛ از جمله این که حداکثر هفته ای 3-2 بار مصرف شود، سرخ نشود بلکه به روش هایی مانند آب پز یا کبابی طبخ شود؛ از مصرف دنبه و چربی همراه گوشت حتی المقدور پرهیزشود؛ بیشتر، گوشت گوسفند(و گاهی گوشت شتر) مصرف شود و از مصرف گوشت گاو و گوساله خودداری شود؛ ازخوردن کله پاچه، سیراب شیردان وامعاء واحشاء حیوان خودداری شود.
نکته: در هنگام خریدن این محصولات مانند ( خرید گوشت گوساله، خرید گوشت گوسفند، خرید کله پاچه، خرید سیراب و شیردان ) به تازگی آنها توجه فرمایید.
ب- عده کمی از افراد هستند که واضحاً با خوردن گوشت قرمز دچار افزایش علایم بیماری خود می شوند. این گونه افراد بهتر است گوشت قرمز نخورند.
اما مصرف گوشت سفید به صورت فعلی موجود در بازار هم چندان مطلوب نیست و باید به این نکات توجّه کرد:
مصرف مرغ های پرورشی به هیچ وجه توصیه نمی شود. در صورت ضرورت از مرغ های خانگی که با دانه تغذیه شده اند استفاده شود.
نکته: در صورت امکان برای خرید این محصولات مانند ( خرید مرغ، خرید سینه مرغ، خرید ران مرغ، حتی خرید اینترنتی مرغ و یا خرید گوشت شترمرغ ) به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.
خرید ماهی، حتی المقدور باید دریایی و تازه باشد و از سرخ کردن آن پرهیزشود. در افراد گرم مزاج هفته ای یک یا دو بار ماهی خوردن منعی ندارد ولی در افراد سرد مزاج مصرف آن باید به حدّاقل برسد و همراه گرمی هایی مثل سیر و خرما مصرف شود. از مصرف میگو هم خودداری کنید.
در زمینه مصرف این نوع موادغذایی یعنی گوشت قرمز و سفید حتما با پزشک خود مشورت کرده و سپس اقدام به مصرف یا قطع مصرف بگیرید.
منبع: ایران عسل


رابطه فشار خون و گوشت ، با توجه به گسترش فشار خون در جامعه ، سوالات فراوانی در این زمینه به وجود امده است ، پاسخ به این سوالات می تواند بار بزرگی را از دوش آنانی که فشار خون دارند برداشته و استرس را ک



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا