این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آموزش برنامه نویسی پایتون تماس بگیرید

آموزش برنامه نویسی پایتون

%0
  • هرمزگان کیش
1
شرکت آرمان پژوهان آینده نو طبرستان تماس بگیرید

شرکت آرمان پژوهان آینده نو طبرستان

%0
  • مازندران ساری

آگهی های مرتبط

نمایندگی فروش کابل پروگرام برنامه نویسی PLC میتسوبیشی تماس بگیرید
آموزش پایتون در تبریز 0 تومان

آموزش پایتون در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش طراحی سایت در آموزشگاه آپادانا تبریز 0 تومان

آموزش طراحی سایت در آموزشگاه آپادانا تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
برنامه نویسی پی ال سی زیمنس 0 تومان

برنامه نویسی پی ال سی زیمنس

%0
  • تهران تهران مرکز
طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی تماس بگیرید

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

%0
  • تهران تهران شمال
آموزش زبان های برنامه نویسی کامپیوتر 0 تومان

آموزش زبان های برنامه نویسی کامپیوتر

%0
  • اصفهان اصفهان
arm labview stm  میکرو کنترل تماس بگیرید

arm labview stm میکرو کنترل

%0
  • تهران تهران مرکز
1
آموزش برنامه نویسی پایتون تماس بگیرید

آموزش برنامه نویسی پایتون

%0
  • هرمزگان کیش
آموزش کامپیوتر،طراحی سایت,فتوشاپ,ICDL,ارزدیجیتال,بازارهای مالی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

ساخت حروف استیل و چلنیوم همکاری تماس بگیرید
جلدمدارک و هدایای تبلیغاتی تماس بگیرید
3
چاپ بنر تماس بگیرید

چاپ بنر

%20
  • اصفهان
خدمات مرکز تماس همکال تماس بگیرید

خدمات مرکز تماس همکال

%0
  • تهران مرکز
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
چاپ کلاه تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
ساخت پلاک استیل در کرج تماس بگیرید

شرکت طراحان آپادانا مانی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

شرکت طراحان آپادانا مانی
شرکت طراحان آپادانا مجموعه ای است شامل سه دپارتمان مجزا که هر کدام از آنها در زمینه ای خاص بگونه ای تخصصی فعال می باشد و در عین حال پیوندی هماهنگ و عملکردی مشترک دارند تا از این طریق بتوانند کلیه نیازهای شرکت ها و سازمان ها را در این بخش ها برآورده نموده و در سرعت – هزینه و وقت شما صرفه جویی نمایند .. بخش های مختلف این شرکت عبارتند از :
- طراحی و چاپ
- طراحی وب
- برنامه نویسی
ما در نظر داریم تا با پیوند این سه بخش که عمده نیاز شرکت ها و سازمان ها می باشد و با انجام کلیه پروژه های شما در این سه فصل که عمدتا باعث ایجاد اتلاف وقت و هزینه های شرکت ها میگردد بتوانیم در ایجاد یک پایگاه قابل اعتماد و کاربردی برای شما پیشگام باشیم . در بخش طراحی و چاپ ما با دارا بودن طراحانی با سابقه – حرفه ای و آشنا به صنعت چاپ سعی بر آن داریم تا با ارائه خدماتی با کیفیت کلیه نیازهای تبلیغاتی شما را برآورده نماییم . شما می توانید کارهای تبلیغاتی خود را اعم از : (( طراحی آرم و لوگو – کاتالوگ – بروشور - ست اداری - مجلات تبلیغاتی – فولدر - طراحی فضای باز و ... )) را به ما بسپارید تا در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب آنها را آماده و رضایت خاطر شما را فراهم نمائیم . شما همچنین برای سهولت در کار خود می توانید با مشاورین تبلیغاتی ما تماس گرفته تا علاوه بر مشاوره تخصصی درباره کار خودتان از تعرفه ی قیمت ها و نحوه انجام کار نیز اطلاعاتی را بدست آورید. در بخش طراحی وب شرکت طراحان آپادانا با در اختیار داشتن طراحان مجرب و سیستم های کاربردی متنوع اقدام به راه اندازی وب سایت های متنوعی در زمینه های مختلف کاری نموده تا از این طریق نیاز شرکت ها و سازمان ها را برای ایجاد پایگاه ارتباطی دائمی – موثر و کارآمد برآورده نماید . در بخش طراحی وب ما توانایی انجام پروژه های طراحی در زمینه های وب سایت های استاتیک – فلش – و داینامیک را دارا می باشیم که هر کدام از این بخش ها با توجه به نیاز شما و میزان حجم کاری شرکت ها و سازمان ها برآورده می گردد . در بخش طراحی وب ما با دارا بودن سیستم مدیریت وب سایت یا cms می توانیم خیال شما را از بابت ایجاد پایگاه اینترنتی کاربردی و با تامل دو طرفه راحت نموده تا شما در یک ارتباط سازنده با مشتریان و مراجعه کنندگان خود بتوانید به فکر گسترش خدمات و محصولات خود باشید . در بخش برنامه نویسی نیز این شرکت سیستم های قابل اعتنا و کارآمدی را به بازار ارائه نموده تا نیازهای شما را به طور کامل برآورده نماید . عمده این سیستم ها عبارتند از : (( سیستم ارتباط با مشتریان – سیستم مدیریت وب – سیستم جامع حسابداری – سیستم مدیریت بیمارستانی – سیستم مدیریت آموزشگاه زبان – سیستم بهای تمام شده – سیستم مدیریت آژانس – سیستم رزرواسیون بلیط (انگلیسی) و ...)) که هر کدام از این سیستم ها در نوبه خود از بخش ها و اهداف ویژه ای برخوردارند . شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل درباره هر یک از سیستم ها با شماره های ما تماس حاصل نموده و یا با مراجعه به سایت ما از آخرین اخبار و اطلاعات درباره ی هر یک از بخش های کاری شرکت مطلع شوید .
شماره های تماس ما : 88860496-021 88327709-021
www.apadanaprint.com info@apadanaprint.com




طراحی و چاپ ، طراحی وب ، برنامه نویسی ، cms ، his ، crm ، Shop ، MIS ، سیستم مدیریت ارتباط مشتریان ، سیستم مدیریت محتوای وب ، سیستم حسابداری ، سیستم مدیریت مالی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا