این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

5
ماساژ درمانی 0 تومان

ماساژ درمانی

%0
  • تهران غرب
5
ماساژ حرفه ای تماس بگیرید

ماساژ حرفه ای

%0
  • تهران غرب
استخدام ماساژور خانم جهت کار در منزل 0 تومان
10
ماساژ سوئدی - ریلکسی 500,000 تومان

ماساژ سوئدی - ریلکسی

%0
  • تهران غرب
1
ماساژ در منزل مشتری تماس بگیرید

ماساژ در منزل مشتری

%0
  • تهران غرب
1
ماساژ در محل مشتری تماس بگیرید

ماساژ در محل مشتری

%0
  • تهران غرب
1
ماساژ در محل مشتری 0 تومان

ماساژ در محل مشتری

%0
  • تهران غرب

ماساژ تایلندی در منزل به صورت فوق حرفه ای توسط روغن های مخصوص

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

ماساژ تایلندی در منزل به صورت فوق حرفه ای توسط روغن های مخصوص
مناسب برای تمام سنین
رهایی از بیماری های روحی روانی و جسمانی متعدد
ماساژ تمام اعضای بدن
ضد افسردگی.سردرد.(اسکلتی.سیاتیک.زانو درد)
انقباضات عضلات.ناراحتی های عصبی.دردهای ناحیه کمر.لگن.شانه.گردن
ریلکسی.لاغری
بر طرف کننده مشکلات عصبی , مشکلات جسمی و جنسی
برطرف کننده چربی های اشباع سطحی
رسیدن به اوج لذت
اوج آرامش
حسی که هیچ گاه تجربه نکردید!!
فوق حرفه ای با تعیین وقت قبلی در محل

با تعیین وقت قبلی
حضور در تمام نقاط تهران
09195704381
محسنی


ماساژ تایلندی
در تایلند همه جا مکانهایی با عنوان ماساژ به چشم میخورد.شاید تنها یک حصیر کوچک که روی زمین پهن شده و یا تختها و صندلیهایی که کنار هم چیده شده ...اساس ماساژ تایلندی:این هنر باستانی ؛درمان بدن برای شفا ؛سلامت و تندرستی و تغییر و دگرگونی است.
ماساژتایلندی یک نوع مهارت دستی میباشد که با استفاده از کشش مثبت و فشار ملایم در مسیر و امتداد خطوط انرژی انجام میشود.این حرکات به شما کمک میکند تا:
-ساختار اسکلتی خود را تنظیم کنید.
-انعطاف پذیری بدن را افزایش دهید.
-تنش های ماهیچه ای و مفصلی خود را تسکین و یا کاهش دهید.
-اندامها و ارگانهای داخلی بدن را تحریک کنید.
-سیستم انرژی بدن خود را میزان و در حد تعادل دراورید.


ماساژ تایلندی از دو روند اساسی و اولیه استفاده میکند:
1-با انجام فشار ملایم به وسیله دستها و پاها
2-با تنوع گسترده ای از حرکات و جنبش های کششی و کنش پذیر
با انجام این دو تکنیک که بایستی در محیطی آرام و مرافبه ای انجام پذیردباعث ایجاد فضا در ساختار اسکلتی و ماهیچه ای بدن میشود.بدن شروع به باز شدن و انعطاف پذیری میکندو حرکات و جنبش های بدن آسان میگردد.
در حالیکه ذهن به آرامی به هوشیاری برمیگردد؛تنش و مواد سمی از مفاصل و ماهیچه ها بافتهای رابط آزاد میگردد. ماساژ تایلندی به یوگا برای افراد تنبل تشبیه شده است که در آن تمام عضلات بدن کشیده میشوند و مفاصل نیز باز و بسته میشوند و در ان کلیه ماهیچه ها،رگها.. اعصاب و روان و همچنین پوست بدن حالت ارامشی پیداکرده و قوای جسمانی افزوده میگردد.

تلفیقی از روانشناسی، مذهب و هنر است که یک ماساژور حرفه ای با به کارگیری آن، نیرو و انرژی مثبت خود را به ماساژ گیرنده منتقل می کند و آن فرد پس از اتمام ماساژ، احساس خوشایندی از آرامش، نشاط، شادابی و شارمانی را تجربه خواهد کرد. بر اساس تئوری ماساژ تایلندی، خطوط دهگانه و نامحسوس انرژی قلب این ماساژ است.

این خطوط نامرئی که حدود دو انگشت با سطح پوست فاصله دارند، در تمام نقاط بدن پراکنده بوده و تندرستی و سلامتی انسان متکی بر تعادل این خطوط است. مادامی که به هر دلیلی تعادل این انرژی ها به هم بخورد، هماهنگی ارگانیک بدن دچار اختلال شده و در نتیجه درد و بیماری به وجود می آید. تکنیک های ماساژ سنتی تایلند باعث می شود تا انرژی حبس شده در این کانالها شناسایی و آزاد گردد و در نتیجه تعادل و بهبودی حاصل می شود.




ماساژ ریلکسیشن ، سوئدی ؛ تایلندی
ماساژ ریلکسیشن ، سوئدی ؛ یومی هو تراپی و تایلندی ؛ (با روغن و یا بدون روغن)

با تعیین وقت قبلی
حضور در تمام نقاط تهران
09195704381
محسنی



فواید ماساژ
دستگاه اعصاب :
ماساژ با نوازشهای شفا دهنده و متنوع خود میتواند در تعادل دستگاه عصبی و اصلاح تعادل فیزیکی و موازنه بدن بسیار موثر باشد . اختلالاتی مثل بی خوابی ، تنش ، سردردها ، استرس و سایر بیماریهای ناشی از فشارهای روانی تحت تاثیر قدرت شفابخش تماس انگشتان بهبود می یابند . ماساژ هنگام خستگی و خواب آلودگی بسیار ارزشمند است .

دستگاه عضلانی :
ماساژ میتواند برای کشش و نیرو بخشیدن به عضلات ، تقویت آنها برای یک حالت ارتجاعی و استحکام طبیعی مورد استفاده قرار گیرد و در برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلات کمک شایان به بدن می نماید . به طور کلی هنگام ماساژ عضلات توازنی بین انقباض و آرامیدگی بوجود میاید .

دستگاه اسکلتی و مفاصل :
بسیاری از مکاتب شفا دهنده از قبیل یوگا در شرق ، و استئو پاتی در غرب عقیده دارند که جوانی با دوام و سلامتی تا حد زیادی به قابلیت انحنای مفاصل بستگی دارد . فنون ماساژ و تمرینات بدنی بر آزاد سازی مفاصل متمرکز است ، بنابراین به حفظ ایستادگی بدن ، چابکی و تا حد امکان رهایی از حالات ورم مفاصل کمک می کند . بیشتر اعصاب و شریانها و ریه ها از میان مفاصل و عضلات عبور می کنند . ماساژ بر استخوانها از راه غیر مستقیم اثر میگذارد . بدین ترتیب که با بهتر کردن گردش خون و لنف در عضلات گردش خون در استخوانها بهتر میشود و نتیجه آن تغذیه بهتر و رشد بیشتر استخوانهاست .

دستگاه گردش خون :
ماساژ با تشدید جریان خون در تمام سیستمهای بدن ، فشار وارد بر رگها و سیاهرگها را کم می کند و گردش خون ضعیف را بهبود می بخشد و ناراحتیهای قلبی را کاهش میدهد . تعداد ضربان قلب کاهش می یابد و فشار خون بالا کم میشود و بدین ترتیب قلب تقویت میگردد .

دستگاه لنفاوی :
از طریق ماساژ دستگاه لنفاوی تحریک میشود و جریان لنف در بدن سرعت می یابد . با ماساژ ترکیبات سمی و مضر که به علت فشارهای جسمی و روانی بیش از حد در بدن انباشته شده است به سرعت از بین می رود .

دستگاه تنفسی و گوارش :
به محض اینکه فعالیت ششها به واسطه ماساژ افزایش می یابد بهتر کار می کند . با ماساژ بیشتر ریتم تنفس آرام و عمیق خواهد شد . ماساژ از بروز یبوست جلوگیری می کند و ماهیچه های جداره روده ها و شکم را تقویت می کند و سبب ترشح هضم غذا در کبد ، لوزالمعده ، و معده و روده ها میشود و ماساژ علاوه بر اینکه به هضم غذا و دفع مواد زاید بدن کمک می کند ، جذب مواد غذایی هضم شده را افزایش میدهد .

پوست و بافتهای سلول زیر پوست :
ماساژ غدد چربی و عروق را تحریک می کند و با تقویت عملکرد آنها سموم مترشحه را دفع می نماید . مخاط پوست باز میشود و تنفس ، نرمی و قدرت کشش پوست بیشتر میشود . حالت پوست و رنگ و خاصیت کشش آن افزایش می یابد و پس از ماساژ پوست از شادابی و طراوت می درخشد .

با تعیین وقت قبلی
حضور در تمام نقاط تهران
09195704381
محسنی


ماساژ تایلندی در منزل



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا