این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش خاک فسفات تماس بگیرید

فروش خاک فسفات

%0
  • تهران تهران مرکز
گوگرد پودری تماس بگیرید

گوگرد پودری

%0
  • تهران تهران مرکز
شیردوش دستی برقی گاوی و گوسفندی 2,500,000 تومان

شیردوش دستی برقی گاوی و گوسفندی

%0
  • اصفهان خمینی‌شهر
شیردوش دستی برقی گاوی و گوسفندی 2,500,000 تومان

شیردوش دستی برقی گاوی و گوسفندی

%0
  • خوزستان بندر عباس
شیردوش دستی برقی گاوی و گوسفندی 2,400,000 تومان

شیردوش دستی برقی گاوی و گوسفندی

%0
  • تهران تهران شمال
شیردوش دستی و برقی گاوی و گوسفندی 2,500,000 تومان

شیردوش دستی و برقی گاوی و گوسفندی

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه
شیردوش دستی و برقی گاوی و گوسفندی 2,500,000 تومان

شیردوش دستی و برقی گاوی و گوسفندی

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی کشاورزی

سوپر فسفات ساده

در استان تهران تهران مرکز, | کشاورزی

بیو فسفات طلایی
سوپر فسفات ساده
خاک فسفات
اسید فسفریک

فسفر : یک عصر تشکیل دهنده تمام بافتهای گیاهی است که بویژه در بخشهای جوان، گلها و بذرها به مقدار زیادی وجود دارد. وجود این عنصر برای تقسیم سلولی و نمو بافتهای مریسمی ضروری است. فسفر عنصر تشکیل دهنده بسیاری از ترکیبات مانند اسیدهای نوکلئیک، فسفرلیپیدها و کوآنزیم هایی مانند آدنوزین تری فسفات میباشد. نهالهای جوان به فسفر زیادی برای تحریک رشد ریشه ها دارند .
حداکثر فسفر قابل جذب گیاه در PH خاک بین 6.5 تا 7.5 اتفاق می افتد فسفر در خاک بصورت H2PO4-1 و HPO4-2 و PO4-3 قابل جذب است که در فرم اول بیشتر و سریعتر جذب میشود.
کودهای شیمیایی فسفاته در انواع مختلفی نظیر سوپر فسفات 7% و سوپر فسفات تریپل 12% که در آب نسبتا محلولند، همچنین منو و دی آمونیوم فسفات 8.7 و 21 درصد و ... که این دو از سنگهای فسفاته تولید شده و بمرور تبدیل و جذب میگردند .
کمبود فسفر بر رشد کلی درخت و ریشه ها اثر گذار است. در این حالت شاخه ها کوتاه و باریک شده برگهای جوان کوچک میگردند و زودتر از سایر برگها میریزند، همچنین گلدهی درختان بطور چشمگیری تحت تاثیر کمبود فسفر کاهش میابد و رسیدن و بلوغ میوه ها نیز به تاخیر می افتد. قرمز شدن ساقه و ارغوانی شدن برگها و خشک شدن نوک برگهای پیرتر از علائم کمبود فسفر میباشد زیرا این کمبود بر تشکیل سریعتر رنگدانه های آنتی سیانین اثر گذار است .
جذب فسفر عملا در خاکهای اسیدی و بازی با محدودیت مواجه است. در خاک اسیدی قوی فسفر بوسیله جذب مخصوص بر روی سطوح ذرات اکسید آلومینیم و آهن رسوب و به صورت فسفات آلومینیم و آهن محبوس میگردد. در خاکهای بازی فسفات کلسیم کم محلول تشکیل میشود و فسفر جذب شده از محلول خاک بوسیله ریشه ها با این فسفر جایگزین میشود و اگر کود فسفری به خاک اضافه شود بیشتر آن برای ریشه ها غیر قابل جذب میباشد .

ما بیو فسفا ت طلایی ، سوپر فسفات ساده ، کود مرغی فرآوری شده
مورد نیاز شما را تأمین می نمائیم .

برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر تماس بگیرید

کیمیا کود
09120196114
09120196448
09102217009
02188997735
kimyakood@gmail.com


بیو فسفات طلایی ، سوپر فسفات ساده ، خاک فسفات ، اسید فسفریک ، کـود گـاوی ، گـوسـفندی ، مرغی فرآوری شـده ، کـود مرغی پلیتی و گرانوله ، سـولفـات روی سولفات آهن ، کـود سوپرفسفـات سـاده ، گوگرد بنتونیت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا