این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آموزشگاه

آموزش ریکاوری رنگ خودرو مراغه ارومیه تبریز

در استان آذربایجان شرقی آذر شهر, | آگهی های آموزشگاه ها

داشتن خودرو برای هر کسی در دنیای امروز یک امر ضروری ست و البته می توان گفت یک سرمایه محسوب می شود. بنابراین نگهداری و محافظت از این سرمایه نیز امری ضروری است.چرا که عدم توجه و نگهداری از این سرمایه میواند خسارت های جبران ناپذیری را به آن وارد کند.

قطعا سلامت موتوری و فنی خودرو بسیار مهم و حائز اهمیت است و معمولا همه افراد توجه خاص و ویژه ای به سلامت آن دارند. اما هنگام خرید خودرو اولین چیزی که توجه همه افراد را جلب میکند قبل از اینکه در رابطه با سلامت خودرو تحقیق کنند ظاهر آن خودرو می باشد.

نوع رنگ خودرو و سلامت بدنه خودرو اولین چیزی ست که مشتری را جذب میکند. پس در کنار سلامت فنی و موتوری خودرو سلامت رنگ بدنه و بدنه خودرو نیز مقوله مهمی ست. در واقع ظاهر خودرو نیز هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خودرویی که ظاهر مناسبی دارد قطعا مورد توجه بیشتری است. هر قدر رنگ بدنه خودرو شفاف تر و براق تر باشد برای افراد جذاب تر است. و این ظاهر مناسب نیاز به مراقبت و نگهداری دارد که بر خلاف تصور برخی افراد هزینه ای ندارد. اما همین خودرو اگر مورد بی توجهی واقع شود میتواند در آینده بار مالی زیادی را برای افراد متحمل شود.

اگر رنگ بدنه خودرو به مرور زمان حالت شفافیت و براقیت خود را از دست بدهد و به اصطلاح حالت ماتی و کدری به خود بگیرد ظاهری نامناسب پیدا میکند و جذابیت خود را از دست می دهد. اما نگران این موضوع نباشید. براحتی و با کمترین هزینه ممکن شما میتوانید سلامت ظاهر را به بدنه خودروی خود برگردانید.

آموزشگاه فنی نخبگان دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه آموزش کارشناسی رنگ خودرو دارای بیش از 600 مرکز فعال و متخصص در سطح کشور افتخار آموزش به علاقه مندان در زمینه کارشناسی رنگ خودرو را دارد.

آموزش ها به دو صورت حرفه ای تئوری و عملی بصورت کارگاهی زیر نظر اساتید مجرب دانشگاهی برگزار می گردد.

پذیرش متقاضی خانم و آقا از سراسر کشور همراه با اسکان رایگان
اعطاء مدارک بین المللی و داخلی و دانشجویی
اعطاء نمایندگی به دانشپذیران آموزشگاه پس از پایان دوره

جهت ثبت نام و انجام هماهنگی های لازم با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ - 09359130499

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱

شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

آدرس سایت: www.ariantest.ir

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان


آموزش کارشناسی رنگ خودرو | آموزش کارشناسی خودرو | آموزش کارشناسی حرفه ای خودرو | آموزش تشخیص رنگ شدگی خودرو | آموزش کارشناسی بدنه خورو | کارشناسی خودرو | کارشناسی فنی خودرو | کارشناسی رنگ خودرو



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا