این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ارسال پیامک انبوه تماس بگیرید

ارسال پیامک انبوه

%0
  • کرمان کرمان
یخچال داروخانه کینو دارای دیتالاگر تماس بگیرید

یخچال داروخانه کینو دارای دیتالاگر

%0
  • تهران تهران مرکز
طراحی سایت پزشکی در کرج تماس بگیرید

طراحی سایت پزشکی در کرج

%0
  • البرز کرج

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

ارسال پیامک انبوه(بلک لیست)

در استان گیلان رشت, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

سامانه پیام کوتاه شرکت کاسپین

شرکت کاسپین همزمان با برون سپاری خدمات پیام کوتاه توسط ارتباطات سیار، فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات IT مرتبط با ارتباطات و اطلاع رسانی آغاز نموده و در سالهای گذشته با سرویس دهی به بیش از 1000 مشترک توانسته است به یکی از شرکتهای برتر کشور در این حوزه تبدیل شود و به عنوان یکی از نخستین شرکتهای ارائه دهنده نرم افزارهای تخصصی ارسال BULK SMS با همکاری اپراتور های مخابرات خدمات نوینی را در زمینه ارائه سیستم های اطلاع رسانی بر پایه فناوری های روز ارائه نموده است.

حاصل تلاش این مجموعه در سالهای اخیر رضایتمندی مشتریان محترم از خدمات دریافتی و استقبال روز افزون اقشار واصناف مختلف در استفاده از خدمات ارائه شده از سوی شرکت میباشد. لازم به ذکر است بخش عمده ای از این موفقیت را زنجیره نمایندگان و عوامل فروش محترم شرکت در سراسر کشور بر عهده داشته اند.


، ارسال اس ام اس ، ارسال bts ، ارسال به افراددرحال تردد ، بلک لیست ، پیامک سفید ، پیامک سیاه ، باشگاه مشتریان ، کاسپین پیامک ، پیامک انبوه ، جی اس ام ، سیم کارت ، ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک گیلان ، گیلان اس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا