این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

pH متر پرتابل شیر HI98162

در استان تهران تهران شمال, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

دستگاه ضد آب و بادوام هانا مدل HI98162 طراحی شده به صورت اختصاصی تا سهولت در اندازه گیری pH و دما شیر را برای شما فراهم سازد.

از دیگر قابلیت های دستگاه می توان به فناوری CAL Check و GLP، کالیبراسیون خودکار تا 5 نقطه با 7 نوع محلول کالیبراسیون، جبران سازی خودکار و دستی تغییرات دمایی حاصل از اندازه گیری و کالیبراسیون و صفحه نمایش با نور پس زمینه اشاره کرد.

در صورتیکه محصول HI98162 را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید.

Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237


هانا ایران ، هانا در ایران ، نمایندگی هانا ، نمایندگی Hanna ، نمایندگی رسمی هانا در تهران ، نمایندگی فروش محصولات HANNA آمریکا ، نماینده رسمی و انحصاری هانا ، نمایندگی انحصاری HANNA آمریکا در ایران ، نماین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا