این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

فروش دستگاه اکسیژن ساز 0 تومان

فروش دستگاه اکسیژن ساز

%0
  • تبریز
دستگاه ونتیلاتور کمک تنفسی تماس بگیرید

دستگاه ونتیلاتور کمک تنفسی

%0
  • تبریز
دستگاه بای پپ bipap تماس بگیرید

دستگاه بای پپ bipap

%0
  • تبریز
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
1
فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون تماس بگیرید

فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون

%0
  • تهران مرکز
پد کرایولیپولیز 2024 به قیمت عمده بدون واسطه تماس بگیرید

چکر قلمی pH مدل HI98100

در استان تهران تهران, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

طراحی شده برای ساده گی در اندازه گیری pH طی هر فرایندی، چکر هانا مدل HI98100 برای اندازه گیری به صورت مستقیم طراحی شده است، همچنین استفاده از الکترود قابل تعویض موجب افزایش طول عمر تستر دیجیتال شما می شود.

ویژگی ها:
پی اچ متری ارزان قیمت و پر کاربردی است که هر کسی جهت اندازه گیری pH به آن نیاز داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه ای اندک یک pH متر با کیفیت تهیه کند و مناسب مشاغل مختلف : کشاورزی ، پرورش آبزیان ، استخر ، گلخانه ، ازمایشگاه ، نیروگاه و ... است.

قابلیت نمایش مقدار اندازه گیری شده، نشانگر پایداری عملیات، نشانگر میزان شارژ باتری و بر چسب های کالیبراسیون را دارد و کاربر به راحتی و از فواصل دور می تواند نمایشگر را بدون هیچ گونه مشکل و خطایی و در فواصل تاریک و کم نور مشاهده کند.

مدل HI1271 الکترود pH دستگاه HI98100 می باشد که با قطر 8 میلی متری و جنس بدنه پلی کربنات به راحتی بر روی دستگاه های اندازه گیری نصب می شود و به راحتی قابل تعویض می باشد.

نشانگر پایداری : آیکون ساعت شنی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود تا زمانی که یک مقدار ثابت و پایدار بدست یابد و پس از آن آیکون ناپدید شده و مقدار اندازه گیری شده ذخیره می شود.

دستگاه بدون استفاده به طور خودکار پس از گذشت 8 دقیقه و یا 60 دقیقه به جهت ذخیره کردن شارژ باتری خاموش می شود.

دستگاه pH Meter HANNA Hi98100 به صورت خودکار در یک نقطه و یا دو نقطه ای کالیبره می شود. بافر های کالیبراسیون به صورت خودکار و اتومات تشخیص داده می شوند و بعد از کالیبراسیون مقدار و عدد بافر بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود.

دستگاه اسید سنج Checker Plus طول عمر باتری طولانی ای دارد. تا حدود 100 ساعت می توان از دستگاه استفاده کرد.

در صورتی که محصول HI98100 را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237


هانا ایران ، هانا در ایران ، نمایندگی هانا ، نمایندگی Hanna ، نمایندگی رسمی هانا در تهران ، نمایندگی فروش محصولات HANNA آمریکا ، نماینده رسمی و انحصاری هانا ، نمایندگی انحصاری HANNA آمریکا در ایران ، نماین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا