این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

مشارکت پورسانتی در فروش محصولات تولیدی کارخانجات تماس بگیرید

جدیدترین آگهی خدمات اداری

مرکز تماس تلما

در استان چهارمحال و بختیاری شهر کرد, | آگهی های خدمات اداری

اگر شرکت، فروشگاه اینترنتی، کارخانه و تولیدی یا در کل فروش محصول دارید، حتماً در طول روز با مشتریان یا مشتریان احتمالی زیادی در تماس هستید و باید تعداد زیادی تماس را جواب دهید.

به خصوص اگر شما شرکت یا فروشگاه اینترنتی خود را تازه راه انداخته باشید، نباید اهمیت کیفیت ارتباط میان تماس گیرندگان و کسب و کار خود را دست کم بگیرید. چون کیفیت بالای ارتباط به معنای تبدیل تماس گیرنده به مشتری است. اما بعضی وقتها به دلایلی همچون مشغله زیاد یا هزینه راه اندازی مرکز تماس، امکان این ارتباطِ میان مشتری و شرکت با کیفیت مناسب فراهم نمی شود.

خدمات مرکز تماس تلما به بسیاری از شرکت­ها کمک کرده تا هم با بهترین کیفیت پاسخگوی تماس گیرندگان کسب و کارشان باشند و هم با تمرکز بر کسب و کارشان، محصولات و سرویس­های خود را بهبود بخشند.

با بیرون سپاری خدمات تماس، شرکتها دیگر نیازی به سرمایه گذاری سنگین برای خرید تجهیزات گران قیمت مرکز تماس و استخدام چند اپراتور ندارند. بلکه می توانند با برونسپاری مرکز تماس خود به مرکز تماس های حرفه ای، هزینه های خود را به شدت کاهش دهند و سرمایه خود را در جای دیگری برای توسعه کسب و کارشان هزینه کنند، مرکز تماس وظایف مختلفی دارد.


مرکز تماس تلما ، مرکز تماس ، تلما


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا