این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr تماس بگیرید

چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr

%0
  • البرز کرج

آگهی های مرتبط

1
چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr تماس بگیرید

چراغ سر ردیف صندلی سینمایی mcr

%0
  • البرز کرج
صندلی آمفی تئاتری ، سینمایی ،صندلی همایشی تماس بگیرید

صندلی آمفی تئاتری ، سینمایی ،صندلی همایشی

%0
  • تهران تهران مرکز
مبلمان  سینمایی هگزان طرح تماس بگیرید

مبلمان سینمایی هگزان طرح

%0
  • البرز کرج

جدیدترین آگهی چوبی و فلزی

صندلی اپن 0 تومان

صندلی اپن

%0
  • تهران شمال
مبل تختخوابشو مدل ایپک تماس بگیرید

مبل تختخوابشو مدل ایپک

%5
  • تهران شرق
مبل کودک | صندلی بچه گانه دخترانه و پسرانه 650,000 تومان
درب باغ و ویلا ـ الماس پنل 0 تومان
هدیه تبلیغاتی نوروز تماس بگیرید

هدیه تبلیغاتی نوروز

%0
  • کرج

صندلی آمفی تئاتر و سینمایی رض کو

در کرج, باغستان | خرید و فروش لوازم چوبی و فلزی

ما در رض کو مجموعه گسترده ای از صندلی های آمفی تئاتر ، صندلی سینمایی ، تجاری را ارائه می دهیم انتخاب صندلی های سینمایی ما برای پروژه های کوچک وبزرگ بسیار عالی است طیف گسترده ای از سبک ها ، رنگ ها ، پارچه ها را برای هر سالن سینمایی ارائه می دهیم . طراحی ماشامل هرنوع سلیقه ای بر اساس نیاز مشتری است . اگر شما نمیدانید کدام صندلی سینمایی مناسب پروژه های شماست می توانید با مشاوران متخصص ما درزمینه طراحی واجرای سالن سینمایی تماس بگیرید . صندلی های سینمایی ما دارای طراحی ارگونومیک است و تمامی صندلی های ما از مواد مقاوم و فوم سرد کند نسوز ساخته شده اند که به منظور اطمینان از دوام و بهبود سالن آکوستیک ، صدا را جذب می کنند . ما دائماً در تولید صندلی های آمفی تئاتر وسینمایی خود در حال طراحی و نوآوری هستیم . برای خرید آسان صندلی سینمایی و پاسخ به هر گونه سوالی بدون نگرانی با ما تماس بگیرید.

هریک از سبک های صندلی سینمایی که در محصولات ما برای فروش نشان داده شده اند با دقت انتخاب شده است تا بالاترین استانداردهای کیفیت را مناسب با نیاز شما برای برگزاری رویدادهای فرهنگی ، هنری ، اجتماعی شمال کنفرانس ، سمینارها ، همایش ها ، کنسرت ها ، تئاتر ، جشنوارها، کارگاههای آموزشی ، نمایشگاه داشته باشند و همچنین ساخته شده اند که در قبال محیط زیست مسئول باشند .


صندلی آمفی تئاتر ، صندلی سینمایی ، صندلی سینمایی ارگونومیک ، خرید صندلی سینمایی ، تولید صندلی آمفی تئاتر، طراحی واجرای سالن سینمایی ، صندلی تجاری، پنل آکوستیک جذب صدا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا