این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی(۰۹۱۲۱۳۱۱۵۵۱) تماس بگیرید
3
هودآزمایشگاهی بهینه-هودشیمی فن سانتریفوژی(۰۹۱۲۶۱۱۴۷۸۶) تماس بگیرید
1
هودلامینار-لقمان پژوهش تماس بگیرید

هودلامینار-لقمان پژوهش

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

میزهای ضد لرزش (میز ترازو ) تماس بگیرید

میزهای ضد لرزش (میز ترازو )

%0
  • تهران تهران حومه
1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی(۰۹۱۲۱۳۱۱۵۵۱) تماس بگیرید
3
هودآزمایشگاهی بهینه-هودشیمی فن سانتریفوژی(۰۹۱۲۶۱۱۴۷۸۶) تماس بگیرید
1
هودلامینار-لقمان پژوهش تماس بگیرید

هودلامینار-لقمان پژوهش

%0
  • تهران تهران مرکز

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کولرگازی تابلوبرق دیواری تماس بگیرید
شیر برقی بک فیلتر ترک تماس بگیرید

شیر برقی بک فیلتر ترک

%0
  • تهران مرکز
شیر برقی دیافراگمی tork تماس بگیرید

شیر برقی دیافراگمی tork

%0
  • تهران مرکز
7.5کیلووات اینورتر تماس بگیرید

7.5کیلووات اینورتر

%0
  • اصفهان
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
شیر برقی بک فیلتر (نود درجه)tork تماس بگیرید

شیر برقی بک فیلتر (نود درجه)tork

%0
  • تهران مرکز
اچ ام ای hmi 7اینچ تماس بگیرید

اچ ام ای hmi 7اینچ

%0
  • اصفهان

ترازو محک

در تهران مرکز, فردیس | اتوماسیون صنعتی

ترازو 30 کیلویی محک

ترازوی 30 کیلویی محک مدل11000

ترازوی دیجیتال محک دارای 35حافظه مستقیم کالا می باشد این ترازو قابلیت جمع خرید چند کالای وزن شده بر روی ترازو را دارد وبرای 2مشتری که همزمان برای وزن کشی کالابرروی ترازوی دیجینتالی کارایی دارد .

ترازو دارای نمایشگر LED با وضوح کامل وبالا می باشد تا مشتری نیز کاملآ کالای توزین شده خود رابر روی ترازو همراه با جمع کل خرید مشاهده نماید بدنه این نوع ترازو دیجیتالی از پلاستیک فشرده می باشد ودارای 3نمایشگر وزن،قیمت ،قیمت کل می باشدوساخت وتولید شرکت تولیدی ترازومحک (توزین توان سنجش)می باشد.

کیبرد ترازوی محک لمسی بوده وبرای کار استفاده از کیبرد این نوع ترازو دیجیتال راحت تر می باشد.

ترازو فروشگاهی محک دارای بوق تایید در زمانی که کاربر از دکمه های کیبرد ترازو استفاده می نماید،به صدادر می اید واین بوق نیز زمانی که با بیش از حد ظرفیت بر روی ترازو قرار داده شود نیز به طورممتد به صدادر می اید ترازو دیجیتال فروشگاهی محک قابلیت اتصال به کامپیوتروثبت اطلاعات در کامپیوتر از طریق کابل ارتباطی با پورت232 PSمی باشد وامکان پذیراست ترازو محک دارای باطری جهت استفاده در زمان های اضطراری می باشد که ترازو در زمان قطع برق خاموش نمی شود وبه طور اتوماتیک ترازو با باطری کار می کند.

ترازو محک 35 کیلویی مدل 11000 دارای 25ماه گارانتی و10سال خدمات پس از فروش می باشد.پیشنهاد ایمن ترازبه شما مشتریان عزیز استفاده از این نوع ترازو دیجیتال باعنوان ترازو محک مدل MDS 11000می باشد.

ترازوی محک 35 کیلویی تولید شرکت توزین توان سنجش که تولید کننده انواع ترازو دیجیتال و ترازوی صنعتی و باسکول در ایران می باشد. ترازودیجیتالی محک مدل 11000 دارای 35حافظه مستقیم برای کالاهایی که بر روی کفه ترازو قرارداده می شود می باشد این ترازو دارای ظرفیت 35 کیلو می باشدوبا نام ترازوی دیجیتال محک علمک دار مدل 11000شناخته شده است .
V
شرکت محک باطراحی فوق العاده ی ترازوی محک مدل 11000 توانسته خود را به عنوان یکی از پر فروش ترین تولیدکنندگان ترازوی فروشگاهی در سطح کشور معرفی نماید.

این نوع ترازو با مدل ترازو محک 50کیلویی ازنظر ظاهری تفاوتی ندارد وفقط تنها تفاوت بین این دو ترازوی دیجیتالی ظرفیت انها می باشد طوری که مشتری به هیچ عنوان متوجه تفاوت بین دو ترازو نمی شود وتنها نشان این تفاوت میزان ظرفیت ترازوی دیجیتالی محک می باشد که در قسمت بالای نمایشگر ترازو نشان داده می شود. این ترازو دارای دقت فوق العاده وبا قابلیت تغییر میزان دقت و وزن کشی توسط کاربرمی باشد ودقت ترازو محک 35 کیلویی مدل 11000بین 2و 5و 10 گرم می باشد. ترازوی محک دارای تنوع رنگ بندی می باشد ویکی از دلایل اصلی که باعث پر فروش ترین شدن این نوع ترازو شده تنوع رنگ بندی ترازوهای دیجیتال محک می باشد .

یکی از باکیفیت ترین ترازو های موجود در سطح کشور می باشد یکی دیگر از حسن های ترازو دیجیتال فروشگاهی دارابودن کاور پوششی روی ترازو می باشد که باعث جلوگیری از ورود گرد وغبار روی سطح ترازو دیجیتالی وافزایش طول عمر ترازو محک می باشد .ترازوی فروشگاهی فوق قابلیت کار بابرق وباطری را داراست تا در مواقعی که برق قطع می باشد ترازو فروشگاهی به طور اتوماتیک از برق استفاده می نماید تا خللی در کار مشتری برای استفاده از ترازوی دیجیتال فروشگاهی ایجاد ننماید. ترازو فروشگاهی محک خدمت شما معرفی گردید .

ترازوی ساده امکان تولید و چاپ فاکتور فروش در ترازوی دیجیتال امروزه یکی از ویژگی های مهم در فروشگاه ها می باشد ، در صورتی که شرایط کار و یا فروشگاه نیاز به صدور فاکتور ندارد از ترازوی ساده که قابلیت چاپ فاکتور را ندارد استفاده می گردد .

ترازوی بدون پرینتر مانند ترازوی پرینتر دار در مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد ، این ترازو نیز کاملا دیجیتال بوده و از برق و باتری تغذیه می نماید ، در این گروه ها ترازو ها ، نیز قابلیت اتصال به چاپگر جانبی نیز وجود دارد .
چاپگر جانبی توسط کابل به ترازو اتصال می یابد و اموری که توسط ترازو انجام می گردد ، از طریق چاپگر به مشتری و فروشنده گزارش می گردد



مشخصات ترازوی 35 کیلویی محک مدل 11000

نوع دستگاه : ترازوی محک فروشگاهی مدل MDS 11000
کمینه ظرفیت : 10 گرم
بیشینه ظرفیت : 35 کیلو گرم
حساسیت ترازو : 2 گرم
ابعاد ترازو : 42 × 42 × 55 سانتیمتر
ابعاد سینی : 38 × 24 سانتیمتر
ارقام نمایشگر : وزن 5 رقم ، قیمت واحد 5 رقم ، قیمت کل 5 رقم
نوع نمایشگر : LED RED 7 SEGMENT
تغذیه : برق و باطری
کارکرد در دمای : 20C~40C
حداکثر توان مصرفی : 35W
مشخصات چاپگر : سرعت 7 خط بر ثانیه ، پهنای کاغذ 48 کارکتر
سیگنال خروجی رله : پالس مربعی به پهنای 0.5 ، ولتاژ 67 ، جریان حداکثر 1A
فیش پرینتر : قابلیت ارتقاء دارد
نوع دستگاه : ترازوی ساده رومیزی
وزن پک کامل ترازو با کارتون : 10 کیلو گرم

ترازوی دیجیتالی محک مدل 11000 به دلیل داشتن دقت فوق العاده در توزین و نیز قابلیت قطعه شمار داخلی در 6 سال اخیر در گروه بهترین ترازوی ساده رومیزی موجود بازار بوده است ، ترازو محک دیجیتال که به ترازوی محک ساده نیز معروف است ، با به بازار آمدن ترازویپرینتردار محک 15000 و ترازو پرینت دار محک 14000 به دلیل نداشتن پرینتر داخلی از بازار رقابت خارج گردید ، این ترازو قابلیت اتصال به چاپگر جانبی را دارد اما چاپگر جانبی کیفیت چاپگر داخلی را ندارد .

ترازوی دیجیتال محک در سال های اخیر در میان ترازوهای دیجیتال ، بهترین ترازو دیجیتالی با کیفیت قوق العاده شناخته شده است که این مهم مایه ی افتخار شرکت محک می باشد .


ترازو فروشگاهی محک 35 کیلویی مدل MDS 11000

عبارات مرتبط با این محصول :

ترازو ، ترازو دیجیتال، ترازو فروشگاهی، ترازو محک .
توضیح مختصر : موارد استفاده از این محصول :
ترازو فروشگاهی محک دارای کیفیت بالا می باشد که سالیان دراز در حال تولید است ، ظاهر شکیل و دقت بالا از مشخصات ویژه ی ترازو دیجیتال محک می باشد که در فروشگاه هایی که نیاز به تولید فاکتور نیستند مورد استفاده قرار می گیرد ، گارانتی ترازو محک 24 ماه می باشد .


ترازو ، ترازوی دیجیتال ، ترازو دیجیتال ، ترازوی محک ، ترازوی دیجیتالی ، ترازوی پند ، ترازو محک ، ترازو پند ، ترازو اندروید ، ترازو دیجیتالی ، ترازو وزن کشی ، ترازو ضد زنگ ، ترازو صنعتی پند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا