این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش نسخه خوانی در تبریز تماس بگیرید

آموزش نسخه خوانی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
1
تشخیص رنگ همدان،کارشناسی خودرو همدان اتوچک 250,000 تومان

جدیدترین آگهی فرصتهای دانشجویی

پذیرش دانشجو بدون کنکور برای بهمن ماه

در استان گلستان گرگان, | فرصتهای دانشجویی

رشته فناوری اطلاعات (IT) یکی از رشته های به روز و جدیدی است که تقریبا در هر شغل و حرفه ای نیاز به آن احساس میشود. همه شرکتهایی که به سیستم های کامپیوتری مجهز هستند به افرادی نیاز دارند که تکنسین فناوری اطلاعات باشند و توانایی پشتیبانی و نگهداری از آن ها را داشته باشند.
مددکاری اجتماعی هم ازجمله رشته های مهم و کاربردی در حوزه علوم انسانی است که دانش آموختگان این رشته می توانند هم در بخش دولتی (با قبولی در آزمون استخدامی) نظیر سازمان بهزیستی، اداره کل امور زندان ها، کارشناس رسمی دادگستری در بخش نفقه، کمیته امداد و... و هم در بخش خصوصی مانند تاسیس مراکز توانبخشی و کلینیک مددکاری فعالیت نمایند.
در همین راستا مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های فناوری اطلاعات و مددکاری اجتماعی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
همچنین تحصیل برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رایگان می باشد.
آدرس: گرگان، مسکن مهر زیتون، انتهای زیتون 5
تماس: 01732452572 و 09918269328


علمی کاربردی ، جهاد دانشگاهی ، جهاد دانشگاهی گرگان ، کاردانی ، کارشناسی ، فناوری اطلاعات ، IT ، مددکاری اجتماعی ، بدون کنکور ، دانشجو ، پذیرش دانشجو ، تکنسین ، کامپیوتر ، سازمان بهزیستی ، توانبخشی ، ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا