این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کولرگازی تابلوبرق دیواری تماس بگیرید
شیر برقی بک فیلتر ترک تماس بگیرید

شیر برقی بک فیلتر ترک

%0
  • تهران مرکز
شیر برقی دیافراگمی tork تماس بگیرید

شیر برقی دیافراگمی tork

%0
  • تهران مرکز
7.5کیلووات اینورتر تماس بگیرید

7.5کیلووات اینورتر

%0
  • اصفهان
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
شیر برقی بک فیلتر (نود درجه)tork تماس بگیرید

شیر برقی بک فیلتر (نود درجه)tork

%0
  • تهران مرکز
اچ ام ای hmi 7اینچ تماس بگیرید

اچ ام ای hmi 7اینچ

%0
  • اصفهان

ترازو 30 کیلویی صدر 7003

در تهران مرکز, فردیس | اتوماسیون صنعتی

ترازو دیجیتال 30 کیلویی 7003

ترازوی 30 کیلویی مدل 7003 تولید شرکت توزین صدر می باشد ترازوی 30 کیلویی مدل 7003 جزو گروه ترازو بی علمک می باشد وجنس بدنه این ترازو از پلاستیک مقاوم می باشد .ترازودیجیتال 30 کیلوگرم مدل 7003 درای 2عدد می باشد .1عدد سینی استیل لبه دارویک عدد سینی تخت از جنس پلاستیک ،ترازودیجیتالی 30 کیلویی در ابعاد31*44 می باشدودقت ترازوی دیجیتالی 30 کیلویی به انتخاب مشتری بین 2و 5و 10کیلوگرم می باشد.

ترازو 30 کیلویی مدل 7003

ترازوی 30 کیلویی مدل 7003 تولید شرکت توزین صدر می باشد ترازوی 30 کیلویی مدل 7003 جزو گروه ترازو بی علمک می باشد وجنس بدنه این ترازو از پلاستیک مقاوم می باشد .

ترازودیجیتال 30کیلوگرم مدل 7003 درای 2مدل سینی می باشد .1عدد سینی استیل لبه دارویک عدد سینی تخت از جنس پلاستیک ،ترازودیجیتالی 30کیلویی در ابعاد31*44 می باشدو دقت ترازوی دیجیتالی 30کیلویی به انتخاب مشتری بین 2 گرم و 5گرم و 10کیلوگرم می باشد. ترازو فروشگاهی 30 کیلویی دارای قفل ضد سرقت می باشد.

ترازوی فروشگاهی 30 کیلویی توزین صدر دارای 24ماه گارانتی و10سال خدمات پس از فروش می باشد. ترازوی فروشگاهی 7003 دارای نمایشگر بانور LED دردوقسمت ترازو یکی جلوی ترازو ودیگری قسمت پشت ترازو رو به مشتری قرار دارد.

این ترازوی دیجیتال دارای یک عدد لودسل می باشد وکیبرد این ترازو دیجیتالی فروشگاهی از نوع لمسی می باشد . ترازو دیجیتالی 30 کیلویی توزین صدر با داشتن ظاهری زیبا وبدنه ای مقاوم یکی از پر فروش ترین ترازوهامی باشد.

در صورتی که به هر دلیلی ترازو 30 کیلویی 7003 توزین صدر دچار مشکل شد ونیاز به تعمیر ترازو داشت لطفا از دستکاری نمودن افراد غیر مجاز برای تعمیر ترازوی دیجیتالی جدا خودداری فرمایید وتعمیر ترازوی فروشگاهی خود را به یکی از نمایندگی های معتبر ترازو برده تا تعمیر ترازوی 30 کیلویی شمارا در سریع ترین زمان با کم ترین هزینه انجام پذیرد

ترازوی 30 کیلویی توزین صدر دارای باطری می باشد که در مواقع اضطراری که برق قطع می باشد ترازو دچار مشکل نگردد وکارخود را ادامه دهد .

پیشنهاد ایمن تراز به شما مشتریان عزیزی که قصد خرید ترازوی دیجیتالی دارید این است که این ترازو با توجه به بی علمک بودن وظاهری زیبا وکارایی خوب برای میوه فروشی ،قصابی ها، سوپر مارکت ها وسایر اصنافی که به ترازو احتیاج دارند ومحیط کمی دارند کارایی بسیار بالایی دارد

ترازوی ساده امکان تولید و چاپ فاکتور فروش در ترازوی دیجیتال امروزه یکی از ویژگی های مهم در فروشگاه ها می باشد ، در صورتی که شرایط کار و یا فروشگاه نیاز به صدور فاکتور ندارد از ترازوی ساده که قابلیت چاپ فاکتور را ندارد استفاده می گردد .

ترازوی بدون پرینتر مانند ترازوی پرینتر دار در مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد ، این ترازو نیز کاملا دیجیتال بوده و از برق و باتری تغذیه می نماید ، در این گروه ها ترازو ها ، نیز قابلیت اتصال به چاپگر جانبی نیز وجود دارد .

چاپگر جانبی توسط کابل به ترازو اتصال می یابد و اموری که توسط ترازو انجام می گردد ، از طریق چاپگر به مشتری و فروشنده گزارش می گردد


ترازو 30 کیلویی مدل 7003

ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت : 5 گرم
ابعاد کفه : 44*31 سانتی متر
قابلیتها
دارای قفل ضد سرقت
قابلیت شمارش ، کارکرد با برق و باتری
مناسب برای فروشگاهها ،واحدهای تولیدی و صنعتی و...


ترازو 30 کیلویی ، ترازو دیجیتال 30 کیلویی ، ترازوی دیجیتال 30 کیلویی ، ترازوی دیجیتالی 30 کیلویی ، ترازو فروشگاهی 30 کلویی ، ترازوی فروشگاهی 30 کیلویی ، ترازو صنعتی 30 کیلویی ، ترازوی صنعتی 30


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا