این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی ماشین آلات

فروش دستگاه قطعه شور خودرو تماس بگیرید

فروش دستگاه قطعه شور خودرو

%0
  • تبریز
کانکس فست فود تماس بگیرید

کانکس فست فود

%0
  • تهران غرب
کانکس سیار کافی شاپ 0 تومان

کانکس سیار کافی شاپ

%0
  • تهران غرب
فست فود سیار تماس بگیرید

فست فود سیار

%0
  • تهران غرب
1
فروش دستگاه سنگبری ایلیاکو در فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید
1
ساکشن روغن گیربکس اتومات 92,000,000 تومان

ساکشن روغن گیربکس اتومات

%0
  • تهران جنوب
1
تست عاج لاستیک سلامت لاستیک 880,000 تومان

تست عاج لاستیک سلامت لاستیک

%0
  • تهران جنوب

سرویس، بازسازی و تعمیر پمپ وکیوم و بلوئر

در استان تهران تهران, | ماشین آلات

ماشین سازی آرین وکیوم با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. این مجموعه صنعتی در جهت رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم (مکش – خلاء) و بلوئر (دمش – فشار) گذاشته است و با بهره گیری از فناوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.
آرین وکیوم همگام با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، فروش، طراحی، ساخت، تعمیر و بازسازی پمپ های وکیوم و بلوئر در گستره صنایع را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپ های وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی می باشد.
تعمیرات اساسی و بازسازی کامل پمپ ها شامل ساخت و اصلاح روتور، سیلندر، سرسیلندر، تیغه و ... و تهیه و تامین قطعات مستهلک مانند اورینگ، برینگ، کاسه نمد، مکانیکال سیل، انواع روغن و .... و تغیرات ساختاری از جمله تغییرات دبی، دور پمپ، ظرفیت و .. بر اساس استانداردهای کارخانه سازنده انجام می شود.
تعمیرات پمپهای وکیوم و بلوئر مارکهای مشهور جهان را از جمله Edwards , Oerlikon , Pfeiffer , Adixen , Aerzen , Varian , Robuschi , Becker , Alcatel , Nash , Simens , Sterling , Sihi , Dekker , Welch , Dresser و … با گارانتی و خدمات انجام می پذیرد.


پمپ خلاء ، ، تعمیر انواع پمپ خلاء ، پمپ خلاء آزمایشگاهی ، پمپ خلاء قیمت ، پمپ خلاء روغنی ، پمپ خلاء روتاری ، پمپ خلاء دیافراگمی ، پمپ وکیوم ، پمپ روتاری ، پمپ روتاری وین ، پمپ وکیوم روتاری ، روغن پمپ روتاری ، روغ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا