این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سایبان کولر 0 تومان

سایبان کولر

%0
  • تهران تهران جنوب

آگهی های مرتبط

فروش سایبان برقی در تبریز تماس بگیرید

فروش سایبان برقی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
1
سایبان کولر 0 تومان

سایبان کولر

%0
  • تهران تهران جنوب
شرکت تخصصی خدمات باغبانی سایبان سبز آریا تماس بگیرید

جدیدترین آگهی طراحی سایت

سایبان برقی

در استان البرز کرج, | آگهی های طراحی سایت

سایبان برقی

از دیدگاه تبلیغاتی سایبان برقی جهت تبلیغات محصولات روی سایبان برقی توسط شرکت ها مورد استقبال زیادی قرارگرفته است .
این نوع از سایبان به دلیل استفاده از موتور برقی به سایبان برقی معروف شده است.برای این نوع از سایبان مغازه نام هایی دیگری وجود دارد :بازویی ، فنری ، اتوماتیک ،مفصلی و بازشو. سطح پوشش استاندارد سایبان برقی 2.5 سانتی متر است.
در سایبان برقی پروسه ی تعیین عوامل نظیر تعیین اینکه موتور برقی مورد استفاده گیرد یا گیربکس دستی برحسب سلیقه مشتری صورت میپذیرد. تغییرات لازمه ی گیربکس دستی مورد استفاده در سایبان برقی توسط دستگاه تراش سی ان سی صورت میپذیرد.

سایبان مغازه
امروزه سایبان مغازه به عنوان مهم ترین شیوه در تبلیغات محیطی مطرح شده است و از اهمیت بالایی برخوردار است . انتخاب و ساخته شدن سایبان مغازه بسته به سلیقه مشتری صورت میگیرد .
از گذشته تا کنون سایبان مغازه بر سر در مغازه ها و فروشگاه ها و در کل اماکن کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است .مزیت های این سایبان به این گونه است که علاوه بر اینکه از محصولات در مقابل عوامل محیطی محافظت می کند بلکه وسیله ای می باشد که محصولات ان مکان را تبلیغ میکند، در حقیقت استفاده از سایه بان مغازه و تبلیغات روی سایبان مغازه روشی است که با ان میتوان در جهت تبلیغ و معرفی محصولات و در نهایت برند شدن استفاده کرد .
درگذشته سیستم سایبان دستی را به وفور دیدیم که به عنوان سایبان مغازه جلو در اماکن کسب و کار از جمله مغازه ها فروشگاه ها قرار داشتند و به صورت دستی هندل میشدند اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی به کمک ریموت میتوان سلیبان مغازه را باز و بسته کرد .

قیمت سایبان برقی
عوامل مختلفی در تعیین قیمت سایبان برقی و سایبان مغازه نقش دارند اما در این میان مهم ترین عامل در تعیین سایبان مغازه انتخاب نوع سایبان برقی است .
دو دسته از سایبان مغازه که بیشترین کاربرد را دارند عبارتند از :
سایبان برقی و سایبان کالسکه ای
عامل موثر دیگر در تعیین قیمت سایبان مغازه نوع اسکلت به کار رفته و همچنین نوع پارچه مورد استفاده در سایبان دران است .

معرفی انواع سایبان مغازه
سایبان مغازه یا چادر مغازه به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی از نظر استفاده از انرژی الکتریکی تقسیم میشود که قیمت سایبان برقی مغازه از سایبان دستی بیشتر است و علت ان موتور استفاده شده دران است.
قیمت چادر سایبان مغازه طبق مدل ان و بر حسب بعد مسافت و محل نصب و ارتفاع محل نصب سایبان که متغیرو متفاوت است تعیین می شود.
قیمت سایبان برقی ،سایبان فنری ،سایبان بازوی و سایبان برقی اتوماتیک به علت اینکه تکنولوژی جدید در ان ها به کار رفته است از قیمت سایبان کالسکه ای بیشتر است. قیمت نصب سایبان اتوماتیک یا سایبان برقی طبق توافق با مشتری تعیین می شود.
https://sayboon.com/








سایبان ، سایبان برقی ، سایبان برقی اتوماتیک ، سایبان برقی فنری ، سایبان مغازه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا