این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان
1
فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره تماس بگیرید
فروش انواع کاغذ 0 تومان

فروش انواع کاغذ

%0
  • مشهد
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
دیانا36 تیپ6 آلمان 17,000,000 تومان

دیانا36 تیپ6 آلمان

%0
  • گرگان
تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان

نمایندگی زومر آلمان | درب بازکن های زومر آلمان | خدمات و تعمیرات جک زومر

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم گوناگون

نمایندگی زومر آلمان
چندین سال است که استفاده از درب های اتوماتیک در کشور رواج یافته و امروزه اغلب درب های پارکینگ اماکن عمومی، مراکز خصوصی و منازل به صورت اتوماتیک می باشد. در گذشته از درب های اتوماتیک به صورت بادی یا پنوماتیک استفاده می شد اما با ورود درب های اتوماتیک برقی به بازارهای کشور درب های پنوماتیک به سرعت جای خود را به درب های اتوماتیک برقی دادند.
شرکت زومر آلمان از بهترین تولید کنندگان درب اتوماتیک، کرکره برقی، توبلار، راهبند و... است که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی می باشد. شرکت مهندسین گسترش حفاظت بهترین نمایندگی زومر آلمان در ایران است. از ویژگی های مثبت محصولات زومر می توان به توانایی باز و بسته شدن بیش از 800 بار در روز، استفاده از برق 22.5 ولت برای جلوگیری از برق گرفتگی و... اشاره کرد.
شرکت مهندسین گسترش حفاظت به عنوان بهترین نمایندگی زومر آلمان در ایران در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی خدمات رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.
درب بازکن های زومر آلمان
با ورود درب های اتوماتیک برقی به بازار، درب باز کن های اتوماتیک نیز وارد بازار شدند که یکی از محبوب ترین آنها در ایران درب بازکن های زومر آلمان هستند. درب بازکن های اتوماتیک از بدو ورود به بازارهای ایران به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مورد توجه قرار گرفتند. یکی از این ویژگی ها که موجب علاقه مندی افراد به استفاده از این درب بازکن ها می شود، تآمین امنیت بیشتر درب بازکن های اتوماتیک نسبت به درب بازکن های غیر اتوماتیک می باشد.
درب بازکن های زومر آلمان از بهترین انواع درب بازکن های اتوماتیک موجود در کشور می باشند که قابلیت نصب بر روی انواع درب ها همچون درب پارکینگ، درب ورودی ساختمان، درب گاراژ و ... را دارا می باشند.
شما می توانید از درب بازکن های زومر آلمان بر روی انواع درب های کشویی یا ریلی، درب های لولایی، درب های چند تکه، دربهای یک تکه چرخان و درب های کرکره ای استفاده کنید.
این درب بازکن ها اغلب دارای ویژگی هایی همچون حسگرهای حرکتی، حسگرهای نوری، حسگرهای ضربه ای و... می باشند.
خدمات و تعمیرات جک زومر
یکی از بهترین انواع درب های اتوماتیک جک های برقی هستند که معمولاً برای درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. جک های برقی به دو دسته الکترومکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می شوند که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. جک های الکترومکانیکی معمولاً برای درب های سبک و جک های هیدرولیکی برای درب های سنگین به کار برده می شوند.
یکی از ویژگی های شرکت مهندسین گسترش حفاظت به عنوان بهترین نمایندگی زومر آلمان در کشور ارائه خدمات و تعمیرات جک زومر می باشد.
شرکت مهندسین گسترش حفاظت نماینده رسمی درب بازکن های زومر آلمان، نماینده رسمی درب بازکن پارکینگی پروتکو ایتالیا، نماینده رسمی در بازکن الاروی ایتالیا، نماینده رسمی پاورکو ایتالیا، نماینده رسمی دوربین های مدار بسته تکنیکس و نماینده رسمی آیفون های تصویری سیماران، سوزوکی و کامکث می باشد.
تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت مهندسی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و علاوه بر آن شما می توانید با تهیه جک زومر از شرکت مهندسین گسترش حفاظت به عنوان نماینده رسمی زومر در ایران از خدمات و تعمیرات جک زومر نیز بهره مند می شوید.




درب باز کن زومر آلمان ، نمایندگی زومر آلمان ، درب بازکن های زومر آلمان ، خدمات و تعمیرات جک زومر



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا