این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آهن آلات

فروش لوله اتشخوار تماس بگیرید

فروش لوله اتشخوار

%0
  • تهران جنوب
فروشگاه عاشری تماس بگیرید

فروشگاه عاشری

%0
  • تهران جنوب
فروش لوله دیگ بخار تماس بگیرید

فروش لوله دیگ بخار

%0
  • تهران مرکز
فروشنده لوله اتشخوار تماس بگیرید

فروشنده لوله اتشخوار

%0
  • تهران جنوب
شیر آلات صنعتی (valve) تماس بگیرید

شیر آلات صنعتی (valve)

%0
  • تهران مرکز
فلنج (FLANGE  ) تماس بگیرید

فلنج (FLANGE )

%0
  • تهران مرکز
واشرهای آبندی (GASKET) تماس بگیرید

واشرهای آبندی (GASKET)

%0
  • تهران مرکز
لوله ( PIPE & TUBE  ) تماس بگیرید

لوله ( PIPE & TUBE )

%0
  • تهران مرکز
1
پانچ- خم cnc لوله-پروفیل -فولاد-استیل-الومینیوم-مس تماس بگیرید

آبکاری آبگینه سپاهان | آبکاری مس در اصفهان

در استان اصفهان اصفهان, | آهن آلات

آبکاری آبگینه سپاهان
مس که فلزی نرم، چکش خوار، شکل پذیر، رسانای الکتریکی - گرمایی و به رنگ قرمز متمایل به نارنجی می باشد در هزاره ی سوم قبل از میلاد توسط اقوامی که ساکن فلات ایران بودند کشف شد و به مرور زمان و به ویژه در تمدن سومر که اولین اقوام متمدن جهان باستان بوده و در دوران نوسنگی در بین النهرین می زیستند مورد استفاده قرار گرفت. سومریان که تا قبل از کشف فلز همچون دیگر تمدن های باستانی متعلق به عصر سنگ برای ساخت اکثر وسایل مورد نیاز خود از سنگ استفاده می کردند پس از کشف مس از آن برای ساخت ظروف، ابزار کشاورزی و ابزار جنگی استفاده کردند و بدین ترتیب استفاده از فلزات در میان اقوام مختلف مرسوم شده و تا به امروز ادامه یافته است.
امروزه در ساخت اغلب وسایلی که استفاده می کنیم انواع فلزات از جمله مس، آهن و ... مورد استفاده قرار گرفته است اما به صورت فلز آبکاری شده. چرا که فلزات اگر آبکاری نشوند کم کم با محیط پیرامون خود واکنش نشاد داده و دچار خوردگی و سایش و زنگ زدگی می شوند. اولین آبکاری کشور در سال 1277 شمسی در تهران تأسیس شد و پس از آن به دلیل استفاده از آبکاری در صنایع مختلف طی سال های متمادی آبکاری هایی دیگر در شهر های دیگری از کشور از جمله اصفهان شروع به فعالیت کردند که آبکاری آبگینه سپاهان یکی از بهترین آن هاست.
آبکاری آبگینه سپاهان که اولین آبکاری مجهز به آزمایشگاه آنالیز محلول و دستگاه های ضخامت سنج در اصفهان بوده و در زمینه ی آبکاری انواع قطعات فلزی و انواع فلزات از جمله گالوانیزه، آبکاری نقره، آبکاری نیکل، فسفات کاری، سیاهکاری، آبکاری نیکل کروم و... فعالیت دارد به عنوان بهترین آبکاری مس در اصفهان نیز شناخته شده است.

آبکاری مس در اصفهان
آبکاری مس که به معنای قرار گرفتن یک لایه مس بر روی یک قطعه ی فلز یا غیر فلز دیگر می باشد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و دارای کاربردهای خاصی است که از آن جمله می توان به قرار گرفتن مس آبکاری شده به عنوان زیر لایه در دستگاه های چند لایه، به عنوان مانعی برای انبساط و انتقال حرارت، به عنوان محافظی در برابر محیط های خورنده و... اشاره کرد. علاوه بر این از آبکاری مس به ویژه در اصفهان برای تزئین و زیبا سازی نیز استفاده می شود.
آبکاری مس معمولاً با روش استفاده از حمام های الکترولیت انجام می شود که خود شامل دو بخش حمام الکترولیت های اسیدی که برای آبکاری های تزئینی، پر کردن شیار ها و به دست آوردن سطحی صاف استفاده می شود و حمام الکترولیت های قلیایی که برای ایجاد پوشش های ضخیم، پوشش مواد پلاستیکی و... مورد استفاده قرار می گیرد.
از خدمات دیگر آبکاری آبگینه سپاهان که بهترین آبکاری مس در اصفهان محسوب می شود می توان از آبکاری نقره، پرداخت نقره، پرداخت مس و... نام برد. این گروه صنعتی که بیش از ده سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی آبکاری فلزات را دارا می باشد با بهره گیری از تیمی مجرب و توانا و ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت و هزینه ای مقرون به صرفه توانسته است به یکی از بهترین آبکاری ها در سطح کشور تبدیل شود و هم اکنون آماده ی خدمات رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.


آبکاری آبگینه سپاهان ، آبکاری مس در اصفهان ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا