این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

طراحی سایت در همین محل

جدیدترین آگهی طراحی سایت

طراحی سایت در شیراز تماس بگیرید

طراحی سایت در شیراز

%0
  • شیراز
سئو سایت در کرج بیاسا تماس بگیرید
طراحی سایت پزشکی در کرج تماس بگیرید
طراحی سایت فروشگاهی در کرج بیاسا تماس بگیرید
طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا تماس بگیرید
طراحی سایت و خدمات سئو cpardaz تماس بگیرید

طراحی سایت و خدمات سئو cpardaz

%15
  • تهران حومه
طراحی انواع سایت وردپرس و سئو سایت تماس بگیرید

طراحی پرتال توسط شرکت دارکوب

در تهران شمال, سعادت آباد | آگهی های طراحی سایت

پورتال، گونه ای سایت است که در آن کاربران به جز قابلیت خواندن مطالب، قادرند عملکردهایی را بر روی وب سایت نیز انجام دهند و با وبسایت تعامل داشته باشند. برای مثال سایت های فروشگاهی نوعی پورتال فروشگاهی محسوب می شوند. در آن کاربران می توانند کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و در نهایت کالاهای خود را ثبت سفارش نمایند.

سایت های فروشگاهی دارای ناحیه کاربری می باشند تا کاربران بتوانند سفارش خود را رهگیری و سفارش ها و پرداخت های قبلی خود را مشاهده نمایند. در حقیقت به سایتی که از جنبه اطلاع رسانی خارج می گردد و کاربر در آن فعالیت هایی را انجام می دهد پورتال گفته می شود. از آنجایی که طراحی پرتال بحث بسیار وسیعی دارد و ممکن است یک سایت ساده فروشگاهی و یا یک سایت پیچیده ارتباط با مشتریان باشد باید طراحی آن را به شرکت های دارای تخصص و تجربه کافی سپرد مانند شرکت طراحی سایت دارکوب.

برای اقدام به طراحی پورتال در ابتدا باید RFP آماده گردد:
برای برآورد قیمت طراحی پرتال و زمان بندی اجرای پروژه توسط شرکت طراحی سایت دارکوب، کارفرما حتما می بایست قابلیت های مورد نیاز خود را در فایل RFP مشخص نمایید. فایل RFP که مخفف Reference for proposal می باشد که به معنای مرجعی برای پیشنهاد است.

هر چه فایل احساس نیاز شما (RFP) کامل تر باشد و کلیه نکات در آن ذکر شده باشد شرکت طراح وب سایت دارکوب با دقت بیشتری می توانید برآورد قیمت و هزینه طراحی پورتال را انجام دهد و همچنین در آینده با مشکلات کمتری با مجموعه طراح خواهید داشت. بنابراین در صورتی که قصد طراحی پرتال با ویژگی های خاصی دارید حتما به شما توصیه می گردد احساس نیازها، ویژگی ها و امکانات درخواستی خود را جمع آوری نموده و در یک فایل به طراح اعلام نمایید.
البته برای مشاوره اولیه به صورت رایگان نیز می توانید با شماره های این شرکت در تماس باشید: 22082258
برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید: www.sitedar.com


طراحی پورتال ، طراحی پرتال ، طراحی سایت دارکوب ، طراحی سایت تخصصی

تهران / تهران شمال / سعادت آباد     طراحی سایت در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا