این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
اجرای فونداسیون سوله تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله

%0
  • البرز کرج
1
اکیپ آرماتوربند پیمانکار فونداسیون سوله تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

اجرای فونداسیون سوله استخر تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله استخر

%0
  • گیلان لاهیجان
1
اجرای فونداسیون سوله تماس بگیرید

اجرای فونداسیون سوله

%0
  • البرز کرج
خریدار پیچ و مهره استوک 0 تومان

خریدار پیچ و مهره استوک

%0
  • تهران تهران غرب
1
اکیپ آرماتوربند پیمانکار فونداسیون سوله تماس بگیرید

جدیدترین آگهی آهن آلات

نصب سازه های فلزی-قیمت سوله دست دوم-

در استان اصفهان اصفهان, | آهن آلات

صنعت سوله سازی به عنوان مهم ترین صنعت در راه اندازی کسب و کارهای مختلف می باشد. ساخت مراکز کاری و تولیدی در ابعاد وسیع تر و با امکانات بیشتر از جمله مزایایی است که اینگونه سازه ها می توانند در پی داشته باشند. سوله دست دوم و سازه های فلزی در صنعت ساختمان سازی صنعتی این امکان را فراهم می آورند که افراد بیشتری در داخل یک مجموعه در کنار هم به فعالیت مشغول شده و تجهیزات تولیدی و صنعتی مورد نیاز آن فعالیت نیز در کنار هم قرار گیرند در نتیجه راندمان کاری بیشتر خواهد شد. این صنعت تولید محصولات مختلفی اعم از سوله سنگین و نیمه سنگین و غیره را شامل می شود.
مهم ترین خصیصه سوله های دست دوم قیمت بسیار پایین آن در مقایسه با سازه های نو و همچنین مقاومت بالای آن در مقایسه با سازه های خرپایی و یو بی ام است. آماده بودن اسکلت این نوع سوله باعث پایین آمدن زمان اجرای پروژه و در نتیجه کاهش هزینه های ساخت می گردد و برای کارفرمایان و افرادی که در حال شروع کسب و کار خود هستند بسیار مقرون به صرفه است.
معیار خرید سوله دست دوم
ابعاد سوله دست دوم : برای خرید سوله دست دوم باید توجه کرد که طول، عرض و ارتفاع سوله با مشخصات درخواستی خریدار مطابقت دارد یا خیر. در بسیاری از موارد دیده شده زمان ارائه مشخصات طول و عرض سوله، افراد بعضی اوقات آکس تا آکس اندازه داده شده و بعضی اوقات پشت تا پشت و در زمان اجرای فنداسیون سوله دست دوم بعضا برعکس اجرا شده و همین امر باعث می شود نصب سوله امکان پذیر نگردد و مشکلات زیادی ایجاد می نماید و یا در مواردی امکان اینکه قبل از خرید سوله دست دوم صورت پذیرد. فونداسیون اجرا شده و در کنترل ابعاد طولی و عرضی هریک از طرفین خریدار و فروشنده سوله دست دوم ابعاد را در آکس تا آکس و پشت تا پشت جابه جا گفته و دچار مشکل شوند و پس از هزینه های مکرر این سوله دست دوم از سوله نو هم گران تر تمام می شود
www.soleakamfelez.ir


هزینه ساخت سوله ، اجرت ساخت اسکلت فلزی ، ساخت سوله ، سوله سازی ، سوله دست دوم در سراسر ایران ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا