این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش نسخه خوانی در تبریز تماس بگیرید

آموزش نسخه خوانی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزشگاه حسابداری - کامپیوتر تماس بگیرید

آموزشگاه حسابداری - کامپیوتر

%0
  • لرستان خرم آباد

آموزش دوره های تخصصی کامپیوتر

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های آموزش کامپیوتر

شرکت مهندسی باربد در سال 1378 و با هدف اصلی آموزش و تربیت متخصصین علوم کامپیوتر تأسیس گردید . این شرکت فعالیت خود را با برگزاری دوره های تخصصی گواهینامه های مایکروسافت آغاز نموده و هم اکنون از معتبرترین برگزار کنندگان کلیه دوره های آموزشی گواهینامه های CompTIA , Cisco , Microsoft , CIW , ICDL جهت آموزش افراد و پرسنل شرکت ها و سازمان های دولتی می باشد . شرکت باربد افتخار دارد که در کارنامه فعالیت خود همکاری با بیش از 50 سازمان و ارگان دولتی و غیر دولتی و نیز آمار قبولی بالای 80% دانشجویان را در امتحانات بین المللی گنجانیده است . خود را همراه با منابع آموزشی رایگان از قبیل کتاب و CD و جزوات مختلف با تهیه جدیدترین منابع آموزشی و همراهی همچنین کلیه دوره ها با اساتید مجرب طبق استاندارهای جهانی در محل شرکت باربد با بهره گیری از آزمایشگاههای مجهز به تجهیزات شبکه و یا در محل سازمانها ارائه می نماید . علاقه مندان پس از گذراندن هر دوره میتوانند در امتحانات مربوطه شرکت نموده و اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایند . امیدواریم که اطلاعات ارائه شده راهنمای خوبی برای شما علاقه مندان باشد . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با واحد آموزش شرکت باربد تماس حاصل فرمایید .
شماره تماس: 36693737-031
http://barbod.com


آموزش کامپیوتر ، آموزش شبکه ، آموزش برنامه نویس ، آموزش امنیت ، آموزش طراحی وب ، آموزش اندروید ، mcsa ، mcse ، mtcna ، ccna ، ceh ، voip ، icdl ، ccent


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا