این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی پلاستیک

تولید و تامین مواد پلیمری تماس بگیرید
خریدضایعات تماس بگیرید

خریدضایعات

%0
  • تهران غرب
گالن 0 تومان

گالن

%0
  • تهران غرب
نوار خطر آبی 45,000 تومان

نوار خطر آبی

%0
  • تبریز
درب بطری پلاستیکی با روکش آلومینیوم تماس بگیرید
واشرسیل القایی تماس بگیرید

واشرسیل القایی

%0
  • تهران مرکز
تولید درب بغل آجدار دهانه 38 تماس بگیرید

تولید درب بغل آجدار دهانه 38

%0
  • تهران مرکز
فروش مواد اولیه پلاستیک تماس بگیرید

فروش مواد اولیه پلاستیک

%0
  • تهران جنوب
نوار خطر 10-15-20سانتی دکا09122865183 45,000 تومان

تولیدی نوین پت شاپ

در استان اصفهان اصفهان, | پلاستیک

همیاران عزیز فروشگاه نوین پت شاپ

با عرض سلام وقت بخیر با تشکر از توجه و حضور شما

مفتخریم که سال ها درکنار شما عزیزان در زمینه تولیدات لوازم پرنده همواره تلاش نموده ایم تا در زمینه تامین انواع لوازم و تجهیزات مرتبط با پرورش پرندگان و همچنین اطلاع رسانی و انتقال آموزش به علاقمندان به پرورش پرندگان تلاش نماییم و نیاز پرورش دهندگان و علاقمندان را در حد توانمان برطرف نماییم.

سیاست نوین پت شاپ بر این محور می باشد تا کالاهای مورد نیاز مشتریان خود را با حذف واسطه ها ، مستقیماً از تولید به مصرف و با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کرده و با کمترین هزینه و در حداقل زمان به دست خریدار برساند.

لازم به ذکراست که این مجموعه تا به حال توانسته بسیاری از ملزومات را برای اولین بار طراحی و تولید نماید.

در این راستا همواره در تلاش بوده و هستیم تا کیفیت تولیدات و کالاهای عرضه شده در فروشگاه خود را در مسیر نیاز هموطنان افزایش دهیم و وسایل مورد نیاز در امر پرورش پرندگان زینتی و خانگی دوستان در هر نقطه از کشور عزیزمان را برآورده سازیم.

فروش جزئی و عمده کالاها

فروشگاه نوین پت شاپ علاوه بر فروش جزئی کالاها از طریق وب سایت خود، برای آن دسته از عزیزانی که در شهر خود صاحب فروشگاه هستند و مایلند تا از کالاهای موجود در فروشگاه نوین پت شاپ، جهت فروش به صورت عمده و کلی خریداری نمایند این امکان را فراهم نموده و این دسته از عزیزان می توانند جهت خرید عمده از طریق فرم تماس با ما یا تماس با شماره ۰۹۱۳۲۰۴۶۱۴۶ از قیمت های عمده فروشی ما اطلاع حاصل نمایند.همچنین در وات ساپ نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید.

از شما دوست گرامی درخواست داریم تا با آگاه سازی ما از نظرات و پیشنهادات و نیازهای خود در امر پرورش پرندگان زینتی و خانگی و همچنین در زمینه تولید قفس و لوازم مربوط به قفس ما را در مسیر تولیدات جدید و طرح های جدید و خدمت رسانی بهتر و بیشتر یاری فرمایید صمیمانه پیشنهادات همکاری از سوی شما را پذیراییم.

پیروز و ماندگار باشید


دانخوری کبوتر ، آبخوری پرنده ، دانخوری بیرون از قفس ، نشیمنگاه کبوتر ، آشیانه پرنده



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا