این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات بازرگانی

پست سریع بین المللی 0 تومان
پلی کربنات در شیراز تماس بگیرید

پلی کربنات در شیراز

%0
  • شیراز
صرافی سون استار 0 تومان

صرافی سون استار

%0
  • کرج
شرکت سرمایه گذاری عیاران تماس بگیرید
شرکت تجارت سیام 0 تومان

شرکت تجارت سیام

%0
  • کرج
1
حمل ته لنجی و انبار داری در دبی تماس بگیرید

حمل ته لنجی و انبار داری در دبی

%0
  • تهران مرکز
پودر تالک تماس بگیرید

پودر تالک

%0
  • تهران شرق

دوجدارهUPVC توری پنجره اهواز خوزستان دنیای حفاظت

در استان خوزستان اهواز, | آگهی های خدمات بازرگانی

*هوالرزاق *


☀️ مزایای پنجره دوجداره دنیای حفاظت ☀️

💯صرفه جوئی در مصرف انرژی به کمک درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی دنیای حفاظت
💯 با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.
💯 در صورتیکه در تابستان خوزستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که بسیار گرم که داغ است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون می باشد.
💯 تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.
💯 ایجاد محیطی آرام با پنجره های دو جداره یو پی وی سی گروه تولیدی دنیای حفاظت
💯 میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ ۸۰-۷۵ دسی بل و در شهرهای کوچک ۵۵ دسی بل می باشد.
💯 با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه بر عایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.

💯پنجره یوپی وی سی نیای حفاظت پنجره ای زیبا و مطابق با نما یا دکوراسیون داخلی شما
پروفیل های UPVC به دلیل خصوصیت Thermoplastic (گرمانرم) ، قابلیت جوش پذیری داشته و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ ، پنجره های UPVC با اشکال پیچیده، منحنی، زاویه دار، خم و … قابل تولید می باشند و با کلیه طرح های معماری مدرن و کلاسیک سازگار هستند.
💯پنجره های upvc دنیای حفاظت با عمر بالا بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده طبیعی و شیمیائی مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می دهد و این خصوصیات ، استفاده از پنجره های UPVC را در محیط های شیمیائی و صنعتی حائز اهمیت می سازد.
💯 پنجره های UPVC از زنگ زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب رطوبتی ، بارانهای اسیدی مصون می باشند.
💯ماندگاری وعمر مفید بسیار بالا حتی استفاده مجدد این پنجره ها را پس از تخریب و نوسازی نیز میسر می سازد .
💯پنجره های UPVC، پنجره های همیشه نو_ در شرایط مختلف جوی منجمله در مناطق بسیار گرم سیر مانند استان خوزستان و شرایط جوی طاقت فرسا در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مرطوب و شرجی و تابش شدید افتاب و ریزگردها مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی در آنها ایجاد نمی شود.
💯پنجره های UPVC، پنجره های بهداشتی_ با توجه به خصوصیت UPVC ، رشد باکتری ها و میکروبها در پنجره های UPVC واقع در محیط های میکروبی، بسیار محدود است و حشرات موذی قادر به تخریب و لانه گذاری در آن نمی باشند . این ویژگی، استفاده از آنرا در محیط های بیمارستانی، کارخانجات صنایع غذائی و محیط های آزمایشگاهی در اولویت قرارداده است.
💯پنجره های UPVC، پنجره های سبک و مقام_ استفاده از قوطی های گالوانیزه در ساختار چند حفره ای پروفیل های UPVC، موجب شده این محصولات در عین سبکی ، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشند و با ایجاد مقاومت کافی در برابر باد و طوفان مانع ازایجاد لرزش و اصوات مزاحم شوند.



مدیریت: جناب مهندس هانی راستین نیا
ساعات کاری دفتر فروش :
شنبه تا پنج شنبه - صبح: 9 الی 14
شنبه تا چهارشنبه -بعد از ظهر: 17 الی 20

اطلاعات تماس واحد فروش -کارشناسی فنی خانم بختیاری :
06132261993
06132261992
09109608040
09359807373

ادرس دفتر فروش: اهواز - بلوار نواب صفوی سه راه پیچ کارون - ابتدای کندرو - مجتمع دنیای حفاظت


دوجداره خوزستان دنیای حفاظت ، تولیدکننده عمده یو پی وی سی UPVCاهواز ، فروش و نصب درب وپنجره دوجداره خوزستان ، شیشه دوجداره خوزستان ، توری پنجره خوزستان دنیای حفاظت



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا