این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی برنامه نویسی نرم افزار

تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی

در استان کرمان کرمان, | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

عمل تصمیم گیری در اداره امور سازمانها به قدری مهم است که برخی سازمان را " شبکه تصمیم " و مدیریت را "تصمیم گیری" تعریف کرده اند، زیرا در دنیای امروز اداره امور سازمانی نمی تواند صرفاً بر نبوغ و قضاوت شخصی افراد متکی باشد، بلکه تصمیمات بایستی حتی الامکان بر پایه بررسیهای علمی ، آمار و اطلاعات دقیق و به موقع و بر طبق اصول و روشهای خاصی صورت پذیرد. امروزه پیچیدگی سازمانها، هزینه های بالای عملیات و وسعت تشکیلات سازمانی ، لزوم شیوه های تصمیم گیری مناسب و اخذ تصمیمات مستدل را برای مدیران روشن می سازد. آنچه مدیران بیش از هر چیز به آن نیازمندند، ابزاری راحت ، مطمئن و علمی برای یاری آنان در انجام تصمیمات است که پیوسته یا گه گاه با آن مواجه می شوند .تکنیک های کمی و ابزارهای ریاضی در این راستا کارساز و ثمر بخش است .
یکی از کارآمد ترین تکنیک های کمی تصمیم گیری، فرایند تحلیل سلسله مراتبی (Analytical Hierarchy process-AHP) است. این روش بر اساس مقایسه های زوجی بنا نهاده شده و امکان بررسی سناریوهای مختلف را به مدیران می دهد.
اما باید به این نکته توجه داشت که فرآیند تحلیل سلسله مراتبی سنتی، امکان انعکاس سبک تفکر انسانی را بطور کامل ندارد. به عبارت بهتر، استفاده از مجموعه های فازی، سازگاری بیشتری با توضیحات زبانی و بعضاً مبهم انسانی دارد و بنابراین بهتر است که با استفاده از مجموعه های فازی (بکارگیری اعداد فازی) به پیش بینی بلند مدت و تصمیم گیری در دنیای واقعی پرداخت.
در هـم سویی با پیشرفت علوم و جایگزینی فنون علمی در تصمیمات ســازمانی، شرکت ابتکار اندیشان سبــــز رفسنجان (EAS Corporation) با افتخار اعلام می دارد؛ با تلاش بی وقفه در حوزه تولید نرم افــزارهای مدیریتی، به لطف خداوند متعال و کوشش متخصصان مـدیریتی و بـرنامه نـویس، نرم افزار " Fuzzy AHP EAS" تکمیل و به بازار عرضه کرده است.
برخی از امکانات ویژه نرم افزار Fuzzy AHP EAS :
1- فضای ساده و کارا که استفاده از نرم افزار را برای کاربران حتی افراد مبتدی آسان می کند.
2- طرح سوالات به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار.
3- انجام مقایسات فازی بر اساس اعداد مثلثی چانگ.
4- اجماع خروجی نظرات کارشناسان با استفاده از 2 متد چانگ و دیویس.
5- نمایش میزان ناسازگاری ماتریس ها.
6- در صورت ناسازگاری، ماتریس یا ماتریس های ناسازگار را مشخص می نماید.


AHP ، AHP fuzzy تجزیه و تحلیل ، تصمیم گیری چند معیاره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا