این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فروش انواع درب چوبی

در استان تهران تهران, | نصب و تعمیر

یکی از دغدغه های مهم انسان این است که در فضایی زندگی کنند که امنیت داشته باشد. درب از عواملی است که میتواند امنیت را در فضای زندگی انسان ها ایجاد کند و در واقع درب ساختاری از صفحات چوبی و فلزی ارتفاع مختلف که از قد افراد بلندتر است و دو اتاق یا دو فضا را ازهم جدا میکند.در واقع وظیفه اصلی درب تفکیک کردن و احترام دادن به مکان و فضایی است و یا فقط برای عبور و مرور افراد مورد استفاده قرار میگیرد.

از دلایلی مهم دیگری که از درب استفاده میشود می توان به دلایلی مثل جلوگیری از ورود هوای گرم یا سرد در امان ماندن انسان ها از حیوانات و حشرات موذی اشاره کرد. با مرور زمان ساختار درب خیلی متفاوت شد امروزه استفاده از درب فقط برای حفظ حریم خصوصی است و دیگر بحث جلوگیری از ورود و خروج هوا و یا در امن بودن از حشرات موذی مطرح نیست

درب چوبی اتاق : درب اتاق به درب هایی گفته می شود که ارتفاعی حدود یک و نود سانتی متر دارد. این درب ها برای جدا کردن و مرز کشیدن بین بخش های داخلی دیوار مورد استفاده واقع می شود.

اگر شما از جمله افرادی هستید که می خواهید درب چوبی اتاق خود را با دکوراسیون داخلی ست کنید شرکت دکتر چوب به شما این امکان را می دهد که با یک تماس ساده بتوانید با متخصصین در این زمینه مشورت های لازم را انجام دهید تا در انتخاب خود دچار سردرگمی نشوید و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

درب چوبی اتاق می تواند درجنس های مختلف ساخته شود مانند درب چوبی، درب چوبی با روکش مصنوعی، درب چوبی با روکش HDF و…


درب چوبی ، درب چوبی سی ان سی ، درب چوبی ضد اب ، بهترین نوع درب اتاق خواب ، درب چوبی ABS ، درب چوبی MDF ، درب چوبی HDF ، خرید درب چوبی ، مدل های درب چوبی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا