این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی معدن

چراغ تونلی چراغ معدنی تماس بگیرید

چراغ تونلی چراغ معدنی

%0
  • تهران مرکز
تجهیزات معدنی و حفاری تماس بگیرید

تجهیزات معدنی و حفاری

%0
  • تهران مرکز
پیکور بادی چکش بادی تماس بگیرید

پیکور بادی چکش بادی

%0
  • تهران مرکز
فروش آسیاب میکرونیزه کربنات کلسیم تماس بگیرید
سنگ مرمریت مشکی نجف اباد تماس بگیرید

سنگ مرمریت مشکی نجف اباد

%0
  • اصفهان
سنگ تراورتن عباس اباد تماس بگیرید

سنگ تراورتن عباس اباد

%0
  • اصفهان

فروش فرو سیلیکو منگنز

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | معدن

فرو سیلیکو منگنز
فرو سیلیکو منگنز بر حسب کیلوگرم و در دانه بندی 10 تا 60 میلیمتر انجام می شود قیمت فروسیلیکومنگنز کمتر از قیمت فرو منگنز می باشد و همانطور که گفته شد خرید و فروش فرو سیلیکو منگنز در بازار با نام فروآلیاژ 14-60 نیز انجام می شود.
فرو سیلیکو منگنز دسته ای از فروآلیاژهاست که از عناصر منگنز، سیلیسیوم و آهن تشکیل شده است. همان طور که از نام آن پیداست، انتظار می رود که بیشتر ترکیب این آلیاژ از منگنز تشکیل شده باشد. این آلیاژ به علت دارا بودن خواص هر دو آلیاژ منگنز یعنی فرو منیزیوم و فرو سیلیسیوم یکی از پرمصرف ترین فروآلیاژهای جهان به شمار می رود و عمده مصرف در فولادسازی است.
آلیاژهای منگنز را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

سیلیکو منگنز (Si-Mn)

فرو منگنز (Fe-Mn)
سیلیکو منگنز (Si-Mn)
سیلیکو منگنز آلیاژی از ترکیب منگنز، سیلیسیوم و مقدار کمی کربن است که از ذوب سرباره فرو منگنز پر کربن یا کانه ی منگنز با زغال و کوارتز تولید می شود. درصد منگنز بین ۶۵ تا ۶۸، سیلیسیوم بین ۱۶ تا ۲۱ و کربن حدود ۱/۵ تا ۲ درصد می رسد.
سیلیکو منگنز ماده مناسبی برای اکسیژن زدایی فولاد محسوب می شود. این ماده، در مقایسه با فرو سیلیکون و فرو منگنز اکسیژن زدای قوی تری به حساب می آید، زیرا در مقایسه با ترکیب SiO2 جامد تشکیل شده در حین دی اکسید شدن فرو سیلیکون، سیلیکات منگنز مایع کلوخه شده و راحت تر از مذاب جدا می شود.
فروش انواع فرو سیلیکو هندی 15-65 – ایرانی14-60 – گرجی16-70 با بسته بندی پلمپ و تضمین آنالیز
جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .


فروش فرو سیلیکو منگنز ، فرو سیلیکو منگنز ، فرو منگنز ، فروش فرو منگنز گرجی ، فروش فرو منگنز هندی ، فروش فرو منگنز ایرانی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا