این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش ویژه پودر گرافیت خشک تماس بگیرید

فروش ویژه پودر گرافیت خشک

%0
  • قزوین قزوین
تولید ذغال صنعتی LFC 554 , LFC 551 تماس بگیرید

تولید ذغال صنعتی LFC 554 , LFC 551

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

فروش پودر کربن گرافیتی

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | معدن

گرافیت چرب یکی از اشکال طبیعی گرافیت است و پودری مشکی و خاکستری رنگ است و ظاهری کریستالی دارد و با کمی فشردن آن بین دو انگشت تمام سطح تماس پوستمان را می پوشاند و مقداری چرب و براق می کند.
هادی جریان الکتریکی است و پایدارترین شکل کربن در شرایط استاندارد به شمار می آید. گرافیت، بالاترین مقاومت طبیعی و سختی را دارد، ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت است، روانکاری طبیعی بالا و مقاومت حرارتی بالا تا ۴۵۰۰درجه فارنهایت (۲۴۸۰ درجه سانتی گراد) دارد، رسانای الکتریکی و حرارتی است، ثبات شیمیایی دارد، بازدارندگی در برابر تابش(اشعه)، اصطکاک کم و مقاومت فشاری بالا نیز از دیگر ویژگی های آن هستند
کاربردهای گرافیت
گرافیت کاربرد فراوانی ارد که از ان چمله
صنایع ریخته گری
با ترکیب گرافیت چرب با یک حلال می توان از ان بعنوان پوشش برای قالب ریخته گری استفاده نمود و همجنین میتوان برای تمیز کردن قالب استفاده نمود.و از گرافیت برای ساخت بوته ریخته گری نیز استفاده می شود.
صنایع فورج
انتخاب روانکار مناسب برای قالب، یکی از مهمترین و موثرترین عوامل در انجام فرآیند فورج موفق محسوب می ­شود.افزایش حداکثری عمر قالب، جلوگیری از گیرکردن و چسبیدن قطعات به قالب بخشی از مزایای و کاربرد گرافیت مایع می باشد.
لنت ترمز و کلاچ
از گرافیت در ساخت لنت ترمز و کلاچ نیز استفاده می شود و در سالهای اخیر کاربرد آن در این صنعت بیشتر شده است.
صنایع رنگ سازی
گرافیت قدرت پوشانندگی و گسترش بالایی دارد و وقتی که در رنگ به کار می رود لایه های آن به موازات سطح قرار گرفته و در مقابل نفوذ آب بسیار مقاوم می شود. همچنین گرافیت به شدت به فلزات واقع در سطوح رنگ شده می چسبد و در نتیجه موجب افزایش چسبندگی رنگ به سطح می شود.از گرافیت در ساخت رنگهای تعمیری برای اسکلتهای فولادی و آستریهای اولیه ممانعت کننده از خوردگی به کار می رود که در کاربرد دوم اغلب با سرب قرمز مخلوط می شود.
روان کننده ها
گرافیت یکی از ترکیبات اصلی روغن هایی مانند گریس و غیره است. این ماده با ترکیب روغن لایه نازک روی سطح اعمال شده ایجاد می کند و در نتیجه اصطکاک را کاهش می دهد.


فروش پودر چرب ، پودر چرب ، پودر خشک ، پودر پولکی ، فروش پودر امورف چینی ، فروش پودر پولکی چینی ، پودر چرب نقره ای چینی ، پودر گرافیت کم سولفور ، پودر گرافیت پر سولفور ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا