این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش سگ ژرمن شولاین اصیل توله وبالغ 0 تومان

فروش سگ ژرمن شولاین اصیل توله وبالغ

%0
  • تهران تهران غرب
فروش سگ آمریکن بولی تماس بگیرید

فروش سگ آمریکن بولی

%0
  • گیلان رشت

جدیدترین آگهی آموزشگاه

فروش انواع نژاد سگ

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزشگاه ها

پت فایل
فروش و آموزش انواع سگ
سگ ها حیوانات اهلی بی نظیری هستند. سگ ها از گذشته های دور به وفاداری مشهور بوده اند و افرادی که با آن ها زندگی می کنند از عشق بی قید و شرط آن ها نسبت به خود لذت خواهند برد. اگر در فکر خرید سگ هستید به یاد داشته باشید که فروش و آموزش انواع سگ باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود، در غیر این صورت می تواند برای شما مشکل ساز شود. در صورتی که سگ شما آموزش های لازم را ندیده باشد ممکن است برای نگه داری از سگ خود با مشکلاتی از قبیل پارس کردن با صدای بلند، دویدن و فرار کردن در پارک، نزدیک شدن به وسایل خطرناک و غیره مواجه شوید.

چند نکته مهم در فروش و آموزش انواع سگ
به طور کلی فروش و آموزش انواع سگ، موضوعی تخصصی است که باید توسط افراد حرفه ای و واجد صلاحیت انجام شود، در ادامه به برخی نکات مهم در امر فروش و آموزش انواع سگ می پردازیم.

خلق و خوی سگ

فروشنده به هنگام فروش سگ باید به شما اطلاعات کافی در مورد خلق و خوی سگ را بدهد. البته این موضوع به نژاد سگ هم مرتبط است. به طور کلی برخی نژادها از نژادهای دیگر دوستانه تر رفتار می کنند و بالعکس. خصوصیاتی مانند پرخاشگری، بازیگوشی، سازگاری، وفاداری و حساسیت در سگ های مختلف متفاوت هستند.

سلامت سگ
برای خرید حیوانات خانگی حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. همان طور که قبلا هم بیان کردیم موضوع فروش و آموزش انواع سگ امری تخصصی است. مراکز معتبر و تخصصی به سلامت حیوانات خود اهمیت می دهند. حتما سگ مورد نظر خود را به کلینیک دامپزشکی ببرید و از سلامتش اطمینان حاصل کنید.

اهمیت فروش و آموزش انواع سگ
به طور کلی آموزش حیوانات خانگی به آن ها کمک می کند تا با زندگی در کنار انسان ها سازگار شوند. آموزش به آنها می آموزد که چگونه با صاحبانشان و افراد غریبه ارتباط برقرار کنند. علاوه بر آن آموزش سگ نه تنها به او یاد می دهد که بهتر رفتار کند، بلکه سگ را از خطرات احتمالی نیز حفظ می کند.

زمان آموزش انواع سگ
طبق گفته انجمن دامپزشکی آمریکا آموزش سگ ها باید در سه ماه اول زندگی آن ها آغاز شود. توله سگ ها سریعتر یاد می گیرند و به سرعت با محیط خود سازگار می شوند. در این سن کنجکاوی آن ها از ترسشان بیشتر است. برای آموزش سگ ها هیچ وقت دیر نیست، اما هرچه زودتر شروع به یادگیری کنند بهتر است. می توانید از مراکز معتبری که اقدام به فروش و آموزش انواع سگ می کنند، برای آموزش سگ خود کمک بگیرید.

آموزش سگ های بادیگارد
سگ بادیگارد برای محافظت و نگهبانی تربیت می شود. به طور معمول از نژادهای که خشونت بیشتری دارند به عنوان سگ نگهبان یا سگ بادیگارد استفاده می شود. آموزش سگ های بادیگارد از سگ های دیگر اهمیت بیشتری دارد. در واقع سگ نگهبان برای این که بتواند وظیفه اش را به درستی انجام دهد باید شرایط عادی را از شرایط غیرعادی تشخیص بدهد. سگ بادیگاردی که به خوبی آموزش ندیده باشد، می تواند باعث مشکلات بسیاری از قبیل اعمال خشونت بیش از حد یا غیر ضروری شود. مراکز معتبر بسیاری هستند که به صورت تخصصی اقدام به فروش و آموزش انواع سگ می کنند و شما می توانید برای آموزش سگ های بادیگارد نیز از آن ها کمک بگیرید.

مجید رحیم زاده
www.dogfarmkennel.ir
insta:dogfarmkennel
09123623704
09371591763


فروش انواع نژاد سگ ، فروش انواع سگ ، فروش سگ های بادیگارد ، فروش سگ های آپارتمانی ، فروش سگ های نگهبان ، فروش سگ بیگل ، فروش سگ آکیتا ، فروش سگ ژرمن ، فروش سگ هاسکی ، فروش سگ بولداگ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا