این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

2
آزمون تافل تضمینی | دولینگو تضمینی | gre , oet تضمینی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی زبان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در استان سمنان سمنان, | آگهی های آموزش زبان

آموزش زبان در قالب کلاس آنلاین و پادکست های آموزشی (آموزش صوتی) به همراه آپدیت روزانه ی اطلاعات آموزشی در وبسایت، پنل کاربری و اپلیکیشن.
• برای افرادی که حتی فرصت یا شرایط شرکت در کلاس های آنلاین را ندارند، میتوانند از طریق اپلیکیشن آکادمی و یا پنل کاربری اقدام به ثبت نام و تهیه دوره های آموزشی به صورت پادکست (آموزش صوتی) درسطح مقدماتی و پیشرفته و... کنند. کلیه زبان آموزها در تمامی دوره ها از قبل ثبت نام تا بعد از پایان دوره در صورت ثبت نام مشمول پشتیبانی آکادمی برای پاسخگویی به سوالات آموزشی می باشند.
• آموزش مکالمه زبان انگلیسی توسط مدرس فارق التحصیل از دانشگاه عثمانیا کشور هند (Grade B)با 10 سال سابقه تدریس، دارای مدرک تدریس آیلتس از کنسول بریتانیا، نویسنده کتاب نقد ادبی چاپ لمبرت، نویسنده مقالات بین المللی، تجربه زندگی در محیط که کمک می کند به راحتی در هر سطحی که باشید به توانایی صحبت برسید، اگر قصد مهاجرت دارید و فقط به دنبال کسب مهارت در مکالمه هستید در کوتاهترین زمان موفق خواهید شد به همراه مدرسین مجرب برای سایر سطوح
• آموزش بر اساس جزوه طراحی شده آکادمی برای مکالمه فشرده، کتابهای American English File برای برگزاری دورهای ترمیک و کتاب های Improve your skills برای افزایش مهارت های آیلتس.
هر دوره دارای دو جلسه رایگان جهت آشنایی فرد با روش تدریس و نوع فعالیت آکادمی می باشد که هر فرد در صورت ورود به سایت آکادمی راس ساعات منظم نمایش داده شده در سایت، می تواند شرکت کند. و در صورتی که در ساعت و یا روز تعیین شده امکان حضور در کلاس آنلاین را ندارد می تواند از طریق اینستاگرام، ارتباط با ما در سایت و یا واتساپ تمایل و درخواست جلسه آنلاین رایگان خود را اعلام کند تا در اسرع وقت با فرد هماهنگ شود.


کلاس آنلاین زبان انگلیسی ، آموزش زبان های خارجی ، ترکی استامبولی ، فرانسه ، اسپانیولی ، اسپنیش ، آموزش از راه دور ، پادکست ، ال ام اس ، online learing ، آموزش از طریق موسیقی ، روش های آموزش زبان ، آیلتس ، تافل ، MC


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا