این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برنج ارگانیک مزرعه شکرالله پور

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مجالس

مزرعه ارگانیک شکرالله پور
انواع محصولات: برنج، سبوس برنج، آردبرنج, کیوی ارگانیگ , علوفه ارگانیک
برای اولین بار برنج سیاه با آنتی اکسیدان بسیار فراوان
اولین برنج ارگانیک تایید شده و دارای گواهینامه استانداردملی ارگانیک ایران(۱۱۰۰۰)
برنج ارگانیک عرضه شده درفروشگاه های محصولات ارگانیک
فروش بصورت مستقیم از تولیدکننده بصورت کلی وجزئی

علوفه ارگانیک ،آرد برنج ارگانیک ،سبوس برنج ارگانیک،
علوفه ارگانیک جهت استفاده دامداران فعال در پرورش دام گوشتی و شیرارگانیک
عرضه محصولات سالم برای داشتن زندگی سالم هموطنان عزیز
کشاورز نمونه ۹۵،مزرعه ارگانیک شکرالله پور در بابل

تلفن: ۰۹۱۰۱۰۰۳۳۴۷
فکس: ۰۱۱۳۲۰۷۷۱۳۰

برنج ارگانیک برنجی است که در زمینی کشت شود که حداقل چهار سال از مواد شیمیایی در آن استفاده نشده باشد و در زمان کاشت و داشت برنج نیز بدون آفت کش ها و سموم شیمیایی تولید و بسته بندی گردد. همچنین بذر سالم و بومی که به صورت ارگانیک کشت شده و عاری از آفت باشد نقش مهمی در تولید برنج ارگانیک دارد. از طرفی در کشت ارکانیک برنج برای پرورش گیاه و دانه برنج از کود های حیوانی و کود های بیولوژیک و برای دفع آفت کرم ساقه خوار برنج از زنبور تریکوگراما و تله فرمونی بهره می گیرند.
آقای شکراله پور از سال 1367، هرساله 3000 متر از زمین کشاورزی خود را برای مصرف شخصی بدون استفاده از سموم کشاورزی مورد کشت قرار می داد، تا این که بعد از سال ها تجربه و حضور در کلاس های کشت ارگانیک و آماده سازی خاک مزرعه، شروع به کشت برنج و کیوی ارگانیک نمود. ایشان در سال 1385 به عنوان کشاورزنمونه در زمینه تولید محصول ارگانیک معرفی شد و در سال 1390 نیز کشاورز نمونه استانی شدند و استاندارد ملی ایران محصول مزرعه شکراله پور را تایید کرد. همین ‍طور در سال 1392 با عضویت در انجمن ارگانیک ایران و آزمایشات و بررسی محصوات ایشان توسط شرکت بیوسان گواه موفق به اخذ تاییدیه های در حال گذار و ارگانیک شدند و در سال 1395 نیز بار دیگر به عنوان کشاورز نمونه مطرح گردید.
انواع برنج ارگانیک، برنج قهوه ای ارگانیک، سبوس برنج ارگانیک و آرد برنج ارگانیک از جمله محصولات این مزرعه به شمار می روند که از نوع برنج طارم هاشمی می باشند. ضمنا کیوی ارگانیک محصولی دیگر از مزرعه شکراله پور محسوب می شود

بورس برنج به صورت عمده و خرده
تولید و فروش کیوی
فروش کیوی به صورت عمده و جزئی
فروش محصولات ارگانیک
مزرعه تولید برنج
تولید کننده برنج سفید
تولید کننده برنج قهوه ای
تولید کننده سبوس برنج
تولید کننده آرد برنج
برنج سالم و ارگانیک
عرضه برنج قهوه ای
فروش سبوس برنج
عرضه آرد برنج
دارای گواهی ارگانیک ایران


بورس برنج به صورت عمده و خرده ، تولید و فروش کیوی ، فروش کیوی به صورت عمده و جزئی ، فروش محصولات ارگانیک ، مزرعه تولید برنج ، تولید کننده برنج سفید ، تولید کننده برنج قهوه ای ، تولید کننده سبوس برنج ، تولید ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا