این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

سوپر شارژ و توربو شارژ تماس بگیرید

سوپر شارژ و توربو شارژ

%0
  • تهران تهران غرب
مینی atm تماس بگیرید

مینی atm

%0
  • تهران تهران مرکز
خریدار قطعات آکبند کامپیوتر 0 تومان

خریدار قطعات آکبند کامپیوتر

%0
  • تهران تهران مرکز
گزارش توجیهی فنی و اقتصادی هیت مدیره 0 تومان

گزارش توجیهی فنی و اقتصادی هیت مدیره

%15
  • تهران تهران شمال
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه
استند خیریه ها تماس بگیرید

استند خیریه ها

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی حمل و نقل

پیش فروش کامیون کشنده دافران

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات حمل و نقل

به تازگی پیش فروش ویژه ای برای کامیون کشنده های دافران به دو صورت نقدی و لیزینگی آغاز شده است که هر کدام شرایط فروش ویژه ای دارند و مشتریان با استفاده از این شرایط می توانند به راحتی و با شرایط آسانتر خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند. جهت پیش فروش نقدی این نوع کامیون کشنده ها برای بهای پرداخت مبلغی در حدود 1,970,000,000 میلیون تومان و برای پیش پرداخت زمان ثبت نام مبلغ 1,200,000,000 میلیون تومان نیز در نظر گرفته شده است . زمان تحویل این کامیون ها 3 ماهه براساس اولویت ثبت نام خواهد بود. پیش فروش لیزینگی این نوع کامیون مبلغی در حدود 1,970,000,000 میلیون تومان و برای پیش پرداخت زمان ثبت نام در حدود 1,170,000,000 میلیون تومان در نظر گرفته شده است . همچنین زمانی که این نوع کامیون کشنده ها به صورت لیزینگی به مشتریان تحویل داده خواهند شد 3 ماه بعد از تاییدیه اول بانک خواهد بود.

علاقمندان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش و زمان ثبت نام این نوع کامیون کشنده میتوانید از طریق شماره تماسهای 02144074760 و 02144079714 با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید و از آنها اطلاعات لازم را دریافت نمایید.


کامیون کشنده ، نقدی ، لیزینگی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا