این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار تماس بگیرید

بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار

%0
  • تهران تهران غرب

آگهی های مرتبط

بیمه ثالث با 85% تخفیف مازاد مالی تماس بگیرید

بیمه ثالث با 85% تخفیف مازاد مالی

%85
  • کردستان سنندج
بیمه ثالث  و بدنه بازنشستگان کشوری تماس بگیرید

بیمه ثالث و بدنه بازنشستگان کشوری

%0
  • تهران تهران غرب
1
بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار تماس بگیرید

بیمه ایران بلوار فردوس غرب-شاهسار

%0
  • تهران تهران غرب
صدور بیمه ثالث و بدنه در کمپین تخفیف نوروزی تماس بگیرید
بیمه شخص ثالث کوتاه مدت تماس بگیرید

بیمه شخص ثالث کوتاه مدت

%0
  • البرز کرج

خرید آنلاین بیمه گیلان

در استان گیلان رشت, | آگهی های خدمات بیمه

چطور ارزان ترین بیمه شخص ثالث را بخریم؟
.
🚙سال های تخفیف عدم خسارت : سال های #عدم_خسارت باعث می شود که بیمه گزار در خرید #بیمه_شخص_ثالث از #تخفیف استفاده کند. هرچه #سالهای_تخفیف_عدم_خسارت بیشتر باشد بیمه شخص ثالث ارزان تر خواهد شد.
.
🚙نداشتن جریمه دیرکرد : #جریمه_دیرکرد زمانی اعمال می شود که بیمه گزار نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث خود دیر و بعد از تاریخ سررسید آن اقدام کند. در این حالت بیمه گزار باید جریمه دیرکرد بپردازد. در نتیجه اگر می خواهید بیمه خود را #ارزان تر تهیه کنید باید یک هفته قبل از تاریخ سررسید برای تمدید بیمه اقدام کنید.
.
🚙سقف تعهدات بیمه شخص ثالث : سقف #تعهدات_مالی_بیمه_شخص_ثالث در 👈سال 99 حداقل 11 میلیون تومان👉 در نظر گرفته شده است. بیمه گزار می تواند سقف تعهدات را تا 220 میلیون تومان افزایش دهد که به ازای آن باید حق بیمه بیشتری نیز بپردازد. البته بسیار مهم است در نظر داشته باشید که سقف تعهدات بیمه نامه خودرو را افزایش دهید اهمیت این کار در این است که اگرچه حق بیمه اندکی بیشتر می شود اما این افزایش سقف تعهدات به نفع بیمه گزار است زیرا بیمه در زمان حادثه با پرداخت خسارت بیشتر از بیمه گزار حمایت کند. با این حال هرچه سقف تعهدات بیمه گزار پایین تر باشد نرخ بیمه نیز کمتر می شود.
.
🚙تخفیف شرکت بیمه: طبق مصوبه #بیمه_مرکزی شرکت های بیمه می توانند 👈تا 2 و نیم درصد👉 بر نرخ بیمه شخص ثالث تخفیف بدهند. این موضوع 👈اختیاری👉 است و بعضی از شرکت های بیمه این تخفیف را ارائه می دهند و بعضی ارائه نمی دهند. بنابراین ارزانترین بیمه شخص ثالث را باید از شرکت بیمه ای بخرید که تخفیف 2 و نیم درصد را اعمال کرده باشد. برای مثال قیمت #بیمه_دانا شخص ثالث و بیمه شخص ثالث #آسیا در حال حاضر با اعمال این تخفیف ارائه می شود و نرخ کمتری نسبت به بیمه شخص ثالث#ایران دارد.


بیمه ثالث ، بیمه ماشین ، بیمه خودرو ، بیمه اتومبیل ، تخفیف بیمه ، بیمه ارزان ، خرید آنلاین بیمه گیلان ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا