این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دوره تندخوانی،تقویت حافظه،یادگیری،محاسبات ذهنی تماس بگیرید

دوره تندخوانی،تقویت حافظه،یادگیری،محاسبات ذهنی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

بسته های آموزشی "ریاضیات آسان"

در استان گیلان رشت, | سایر آموزشگاهها

بسته آموزشی ریاضیاتـ آسان با هدف پرورش هوش منطقی – ریاضی دانش آموزان طراحی و تدوین شده است. استفاده از تکنیکهای محاسبات ذهنی و سریع اعداد طبیعی صحیح, کسری و اعشاری, طرح و حل مساله, معما, بازی های فکری ریاضی و مطالعه زندگینامه دانشمندان منجر به افزایش قدرت استدلال و درک ریاضی و انجام سریع ۴ عمل اصلی ریاضی و هندسه خواهد شد.
بسته های آموزشی ریاضیات آسان یومینز برای گروه های سنی بالای ۱۰ سال در دوره علم آموز( پایه های ۴ و ۵ و ۶ دبستان) و ۱۲ سال به بالا در دوره دانش پژوه (دوره اول و دوم دبیرستان) طراحی شده است.

در این دوره ها دانش آموزان می آموزند جمع، تفریق، ضرب، تقسیم و مفاهیم هندسه را به سادگی و ۱۵-۱۰ برابر سریعتر از روش های معمولی انجام دهند. علاوه بر آن در دوره پیشرفته دانش پژوه، محاسبات با اعداد صحیح، توان ۲ و ۳، ریشه دوم و سوم، قانون فیثاغورث و دستگاه معادلات خطی را به روشهای ساده و سریع می آموزند.
از آن جایی که این روش بر اساس طبیعت اعداد و بر مبنای بازی بنا شده است، دانش آموزان بدون خستگی و به صورت بسیار خوشایند از آن استفاده می کنند و تاثیر آن علاوه بر درس ریاضی در سایر علوم استدلالی و حتی دروس خواندنی آنها دیده خواهد شد.


ریاضیات آسان ، یومینز ، umins ، محاسبات ذهنی ، محاسبات سریع ، محاسبات آسان ، بسته آموزشی علم آموز ، بسته آموزشی دانش پژوه ، هوش منطقی ریاضی ، آکادمی پرورش هوش آریا ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا