این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تعمیر رسیور در کرج آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
1
نصاب آنتن ماهواره کرج09231668424 تماس بگیرید

نصاب آنتن ماهواره کرج09231668424

%0
  • البرز کرج
1
تعمیر رسیور در کرج آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

مزایای سازه ال اس اف LSF 0 تومان

مزایای سازه ال اس اف LSF

%0
  • فارس شیراز
نمایندگی سازه ال اس اف lsf در شیراز 0 تومان

نمایندگی سازه ال اس اف lsf در شیراز

%0
  • فارس شیراز
قیمت سازه ال اس اف LSF 0 تومان

قیمت سازه ال اس اف LSF

%0
  • فارس شیراز
ساخت اضافه طبقه شیراز 0 تومان

ساخت اضافه طبقه شیراز

%0
  • فارس شیراز
قیمت سنگ لاشه سنگ ورقه ای سنگ مالون 0 تومان

قیمت سنگ لاشه سنگ ورقه ای سنگ مالون

%0
  • تهران تهران شمال
1
تعمیر رسیور در کرج آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
جوشکاری به روز اجرای تمامی طرح تماس بگیرید

جوشکاری به روز اجرای تمامی طرح

%10
  • آذربایجان شرقی تبریز

جدیدترین آگهی اجاره مسکونی

اجاره ویلا و اقامتگاه های شخصی

در استان تهران تهران, | رهن و اجاره انواع املاک مسکونی، خانه و آپارتمان

روش کسب درآمد از اجاره ویلا و اقامتگاه های شخصی در سایت ویرا ویلا

ویرا ویلا سامانه هوشمند اجاره ویلا و سوئیت بدون واسطه در سراسر کشور هست که شما براحتی می توانید ویلا و سوئیت مورد نظر خود را با تضمین کیفیت قیمت ضد عفونی و بهداشت روزانه تحویل بگیرید

اجاره روزانه ویلا، سوئیت، منزل و یا آپارتمان مبله، در بسیاری از شهرها و روستاهای گردشگرپذیر کشور که یا جاذبه تاریخی و مذهبی مورد توجهی دارند و یا از ویژگی های طبیعی و آب هوایی خاصی بهره می برند، در میان گردشگران داخلی و خارجی محبوبیت بالایی دارد.
در واقع اجاره روزانه اقامتگاه های شخصی، روشی است برای کسب درآمد از اقامتگاه یا ویلای شخصی میزبان که در مواقعی از سال خالی می ماند، درآمدی که با به اشتراک گذاردن کوتاه مدت اقامتگاه ها با گردشگران و مسافرین حاصل می شود.

میزان درآمد سالیانه از اجاره ویلا و سوئیت
درآمد حاصل از اجاره روزانه به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله کیفیت، امکانات و ظرفیت اقامتگاه, موقعیت مکانی و نزدیکی به اماکن گردشگری، فصل مورد نظر و میزان استقبال گردشگران. بصورت تخمینی درآمد ماهیانه یک ویلا اجاره ای در فصل گردشگرپذیر سال چیزی بین 2 الی 50 میلیون تومان می باشد. تخمین ها حاکی از گردش مالی سالیانه بیش از هزار میلیارد تومانی این صنعت نه چندان شناخته شده در ایران است لذا درصورتی که بصورت جدی به آن پرداخته شود می تواند منبع درآمدی ارزشمند برای خانواده محسوب شود!
چه نوع اقامتگاهی بیشتر در کجا اجاره می شود؟
اجاره ویلا ساحلی در شمال و شهرهای ساحلی، اجاره کلبه جنگلی در مناطق ییلاقی همچون اولسبلانگاه ماسال و تالش، اجاره منزل و آپارتمان مبله در شیراز و اصفهان و لاهیجان و رشت، اجاره سوئیت در کیش، قشم و بوشهر، اجاره ویلا استخردار در رامسر، چالوس، نمک آبرود و متل قو، اجاره اقامتگاه بوم گردی در کاشان، یزد و کرمان، اجاره هتل آپارتمان در مشهد، سرعین و تبریز از محبوبیت بیشتری نزد گردشگران داخلی برخوردار هستند.
چگونه ویلای شخصی خودم رو بصورت روزانه اجاره بدم؟
روشهایی که از طریق آنها می شود اقامتگاه شخصی خود را به گردشگران اجاره داد به چند دسته تقسیم می شود:

اجاره از طریق واسطه ها به مسافرین بین راهی. در این روش که شیوه سنتی جلب مسافر است عمدتا از طریق واسطه هایی که با تابلو اجاره ویلا در کنار جاده های ورودی شهرهای گردشگر پذیر به شکار مسافران در راه مانده می پردازند صورت می گیرد.

اجاره تلفنی از طریق ثبت آگهی در سایتها و شبکه های اجتماعی. در این روش میزبان شماره تماس خود را به همراه یک یا چند تصویر از اقامتگاه، در سایت آگهی ویلا درج و منتشر می کند و مسافران با تماس مستقیم با میزبان از شرایط اقامتگاه و نرخ اجاره آگاه می شوند و توافق بصورت شفاهی صورت می گیرد.

اجاره از طریق وبسایتهای رزرواسیون اینترنتی. این روش که مدتی است که با ورود استارتاپهای خلاق به حوزه گردشگری رواج یافته، بهترین و مطمئن ترین روش اجاره روزانه اقامتگاههای مردمی است که سالهاست که در کشورهای پیشرفته دنیا به اجرا درآمده است. در ادامه چگونگی شروع به کار و میزبان شدن دروبسایت معتبر رزرواسیون آنلاین اقامتگاههای مردمی "ویراویلا" را برای شما تشریح می کنم:

چگونه میزبان شوم؟
برای میزبان شدن در سایت رزرواسیون ویرا ویلا ، ابتدا می بایست "ثبت نام" کنید و سپس با فرستادن شماره تماس و توضیحات ، حساب کاربری خود را به تایید برسانید. سپس از طریق گزینه "ثبت اقامتگاه" با ثبت مشخصات کامل و ارائه تصاویر باکیفیت از اقامتگاه، ملک خود را در سایت ثبت کنید.
مزایای اجاره دادن ویلا در وبسایت رزرواسیون آنلاین ویراویلا
در ادامه به بعضی از مهمترین مزیتها اشاره می کنم:
کارمزد اندک
ثبت و انتشار پروفایل و هرگونه تبلیغات بر روی پروفایل اقامتگاه شما در جاجیگا بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد، تنها پس از رزرو شدن اقامتگاه شما، سایت مبلغی معادل 5% از صورتحساب رزرو را بعنوان کارمزد میزبان کسر نموده و مابقی را به حساب بانکی شما واریز می کند.
بدون نیاز به پاسخگویی تلفنی
یکی از مشکلات جدی میزبانی از طریق ثبت آگهی اجاره ویلا, اجبار به پاسخگویی به صدها تماس تلفنی و پیامک بصورت شبانه روزی است.
در وبسایت جاجیگا شماره تماس میزبان تنها پس از قطعی شدن رزرو، در سند رزرو صادر شده درج می گردد و میهمان تنها برای هماهنگی جهت تحویل اقامتگاه با شما تماس خواهد گرفت. کل عملیات رزرو از طریق یک پیامک به اطلاع میزبان میرسد که با ورود به وبسایت با لمس یک دکمه، رزرو درخواست شده را تایید یا رد می کند.
امنیت و آسودگی کار با یک سامانه رزرواسیون آنلاین
در سامانه ویراویلا، تمام تراکنشات کاربران، در سیستم ثبت و ضبط می گردد. پس از رزرو اقامتگاه نیز یک واچر الکترونیکی در قالب یک سند رزرو معتبر، بصورت خودکار برای میهمان و میزبان صادر می گردد که در صورت هرگونه مشکل احتمالی قابل استناد خواهد بود. همچنین تمام میزبانان یک پنل میزبانی اختصاصی برای کنترل و اصلاح امور اقامتگاه خود و مشاهده اطلاعات و آمار رزروها انجام شده در اختیار دارند.
رتبه بندی بر اساس عملکرد میزبان
برخلاف بعضی از سایتهای آگهی ویلا اجاره ای، در سایت جاجیگا پروفایل هر اقامتگاه بر اساس عملکرد میزبان و امتیازات و نظرات دریافت شده از میهمانان قبلی اقامتگاه و به تدریج حائز رتبه می گردد و نمایش بیشتر در ویترینهای وبسایت منوط به عملکرد بهتر و ارائه خدمات باکیفیت تر به میهمانان می باشد. این سیاست در وبسایت جاجیگا، در بلند مدت موجب افزایش رضایت میهمانان وبسایت و لذا رونق بیشتر این صنعت نوپا می گردد.
دیجیتال مارکتینگ
استارتاپ های پیشرفته ای همچون جاجیگا، با بهره گرفتن از آخرین ابزارهای فناوری اطلاعات در زمینه سئوی کلمات کلیدی و رفتار موتورهای جستجو همچون "گوگل" و با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، بهترین بستر را برای ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین مهیا کرده و لذا با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شده اند، بگونه ای که رزروهای انجام شده در جاجیگا، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به بیش از 60 برابر افزایش یافته، همچنین میزان رضایت میهمانان ویرا ویلا که از طریق امتیازات ثبت شده  پس از اتمام رزرو کسب شده, معادل 4.3 از 5 امتیاز بوده که بالاتر از میانگین جهانی این نوع کسب و کار می باشد.
شما هم می توانید ضمن مراجعه به وبسایت ویرا ویلا به آدرس www.viravila.com  با پیوستن به این روند امیدوار کننده، ضمن کسب منافع مالی مناسب و منصفانه، سهمی ارزشمند در گسترش صنعت گردشگری ملی داشته باشید.


ویلا ، اجاره ویلا ، ویرا ویلا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا