این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی قطعات یدکی و لوازم جانبی

محصولات شوینده و حافظتی تایسون تماس بگیرید
1
تولید جعبه لوازم یدکى خودرو (جعبه و کارتن قطعات خودرو) تماس بگیرید
1
لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی) تماس بگیرید

لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی)

%0
  • تهران جنوب
1
لوازم یدکی مگان فلوِئنس داستر(خانواده رنو) تماس بگیرید
سرسیلندر کامل 405 برندANY-Q 0 تومان

سرسیلندر کامل 405 برندANY-Q

%0
  • اصفهان
فروش و پخش عمده پاور ویندوز 2 و 4 شیشه استیلاک تماس بگیرید
داشبورد کامل پراید GTX صبا قدیم 899,000 تومان

داشبورد کامل پراید GTX صبا قدیم

%5
  • تهران شرق
سپررنگی اصلی و فابریک انواع خودرو(کارن شاپ) تماس بگیرید
1
سپررنگی بدنه رنگی انواع خودرو کارن تماس بگیرید

راهنمای خرید بلندگو یا اسپیکر

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

در بازار لوازم و تجهیزات سیستم صوتی خودرو برند های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.از این رو انتخاب بهترین اسپیکر برای خودرو دشوار است. در این مقاله بهترین برندهای بازار و مدلهای معروف آنها را بررسی می کنیم و ویژگی هایی را که باید در انتخاب باند ماشین مد نظر داشته باشید به شما آموزش های لازم داده خواهد شد.

مشخصات بلندگو :


هر بلندگو دارای سه مشخصه مهم است :
الـف ) امپدانـس بلندگـو : مقـدار مقاومـت ظاهـری بلندگـو کـه در برابـر عبـور جریـان الکتریکـی صدا از خـود نشـان مـی دهـد .ایـن مقـدار بـرای بلندگوهـای متـداول در بـازار در محدوده 4 ، 8 ،16 اهم است.

توان بلندگو : مقدار توان الکتریکی که بلندگو به انرژی صوتی تبدیل می کند.

پاسخ فرکانسی : توانایی بلندگو در بازسازی فرکانس های مختلف صوتی است.



شدت صدا را معمولا بر حسب (dB دسی بل) اندازه گیری میکنند.ِ دسـیبِل واحـد اندازهگیـری شـدت صـدا اسـت. واحـد دسـی بـل بصـورت لگاریتمـی افزایـش مـی یابـد. بدیـن صـورت کـه کمتریـن صـوت قابـل شـنیدن، صفـر دسـی بل بـوده و صـدای ده برابـر قویتـر از آن 10dBبـوده و صدایـی 100برابـر آن 20dBخواهـد بـود. بـرای بهـره گیـری از یـک سیسـتم صوتی بـا کیفیـت انتخاب بلندگـو و تقویـت کننده بسـیار اهمیـت دارد اگر محاسـبه لازم در انتخـاب بلندگـو و تقویـت کننـده انجـام نشـود دو حالـت زیر پیش مـی آید :


کیفیت صدا مناسب نباشد .
تقویت کننده و بلندگو آسیب ببیند.


انواع بلندگوهای به کار رفته در سیستم صوت حرفه ای خودرو



کامپوننت: سیستم های بلندگو کامپوننت برای ارائه بهترین کیفیت صدا ارائه شده اند.این کامپوننت ها مانند توییتر و ووفر به راحتی از هم جدا می شوند تا داخل وسیله نقلیه قرار بگیرند.این باعث می شود صدای اسپیکر ماشین بهتر تولید شود زیرا امواج صوتی از اندازه مختلف بلندگو بهتر انتقال می یابند و باعث صدای بهتر می شود.سیستم های کامپوننت مناسبتر ولی با قیمت بالاتری برای کسانی است که سیستم صوتی حرفه ای می خواهند.



فول رنج: بلندگو فول رنجبلندگویی است که می تواند طیف وسیعی از محدوده فرکانسی قابل شنیدن را ایجاد کند(ولی نه به صورت کامل).البته آن چیزی که واضح است یک اسپیکر فول رنج نمی تواند فرکانس های بالا را به خوبی توییر و فرکانس های پایین را مانند ووفر تولید کند.سیستم اسپیکر فول رنج سیستمی همه جانبه است و میتواند هر رنج صدایی را تولید کند وبرای کسانی که به دنبال جایگزینی اسپیکرهای موجود در خودرو خود هستند مناسب است.

بلندگوهای فابریک هر خودرو از مواد ارزان قیمتی ساخته می شوند که برای تولید کنندگان خودرو به صرفه و اقتصادی باشد وهمه استانداردهای لازم را ندارند.با پرداخت هزینه ای بالا می توانید بلندگوهای با کیفیت بالایی را خریداری کنید.





بهترین باندهای جدید و حرفه ای سیستم صوتی حرفه ای


1- باند ماشین جی بی ال JBL GTO938
2- بلندگو الپاین Alpine SPR-60
3- باند کنوود Kenwood KFC-1665S
4- بلندگو پایونیر Pioneer TS-A6965R


راهنمای خرید بلندگو خودرو ، فروشگاه مهدیران ، mahdiran ، net



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا