این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

نقشه برداری تماس بگیرید

نقشه برداری

%0
  • تهران مرکز
لوله بخاری تماس بگیرید

لوله بخاری

%0
  • تهران شرق
کانال گرد گالوانیزه درزجوش تماس بگیرید

کانال گرد گالوانیزه درزجوش

%0
  • تهران شرق
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید
پنجره ترمال بریک تماس بگیرید

پنجره ترمال بریک

%0
  • تهران شمال

روغن کوهان شتر

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | سایر خدمات

روغن کوهان شتر آسایش سازان یکی از محصولات خاص این شرکت می باشد که باعث تمایز آسایش سازان با رقبا شده است. مکانیزمی که در ساختار کوهان شتر قرار دارد بسیار پیچیده می باشد و یکی از اسرار دنیای خلقت محسوب می شود. از زمان بسیار گذشته حکیمان و اطبای بسیاری بر روی این ماده ارزشمند تحقیق داشتند و در مصارف گوناگون استفاده می نمودند و امروزه به عنوان ماده اولیه در صنایع داروسازی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن کوهان شتر آسایش سازان با فرآوری این چربی ساخته شده است که با مالش این روغن بر روی محل درد نتایج بسیار خوبی در برطرف شدن درد حاصل می شود. درمان درد زانو و مفاصل تسکین دردهای آرتروز و شکستگی استخوان رفع بواسیر و خونریزی و شقاق برطرف کننده ترک های شدید دست و پا رفع گرفتگی عضلات و رگ به رگ شدگی می باشد. در خصوص استفاده از این محصول، تا به حال هیچ گونه عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است و محدودیتی برای مصرف در دوران بارداری و شیر دهی وجود ندارد.
درمان هموروئید، مسکن و معالج دردهای مفصلی، آرتروز، رماتیسم، سیاتیک، گرفتگی عضلات،ستون فقرات(کمر) محصولات شرکت شتر آسایش با مدیریت مهندس علی نجاتی
شماره تماس جهت سفارش محصولات 09119687909 و01732238909


روغن کوهان شتر ، فروش روغن کوهان شتر ، خرید روغن کوهان شتر ، روغن کوهان شتر آسایش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا