این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

تاکسی فرودگاه امام خمینی 150,000 تومان

تاکسی فرودگاه امام خمینی

%0
  • تهران تهران شمال
 تولید و فروش و کرایه تن پوش های عروسکی بهره مند 09143093759 تماس بگیرید
تاکسی دربستی شهرستان تماس بگیرید

تاکسی دربستی شهرستان

%0
  • تهران تهران شمال

اجاره خودرو رنتینال

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات حمل و نقل

اجاره خودرو چه کاربردی دارد ؟
احتمالا تا به حال برایتان شرایطی پیش آمده است که نیاز به خودرو بدون راننده داشته باشید. ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستان را داشته باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید. ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده و تا زمان تعمیر آن قصد اجاره ماشین داشته باشید. حتی ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده کنید. می توانید تا زمان انجام کامل تعمیرات خودروی شخصی یک اتومبیل لوکس و رده بالا را از مجموعه رنتینال کرایه کنید. شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است، در این شرایط نیز رنت ماشین یا کرایه خودرو بدون راننده می تواند مشکلاتی که موقتا برای شما پیش آمده را حل و فصل کند.
یا زمانی شما شرکتی دارید و میزبان مهمانهای خارج از کشور هستید و نیاز به اجاره خودرو دارید و یا جشن عروسی در بیش دارید و برای ماشین عرو س نیاز به خودرو لوکس دارید کافی است با یک مرکز اجاره خودرو تماس بگیرید و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات رنت کار موسسه رنتینال است.

چرا برای اجاره ماشین بدون راننده، رنتینال را انتخاب کنیم؟
رنتینال یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات خودروی اجاره ای در استان تهران ، فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با داشتن سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتوموبیل ، یکی از مورد اعتمادترین و شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو می باشد. رنتینال دارای ناوگان متنوعی مشتمل بر انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
شماره تماس: 88564552-021 ، 88564553-021 ، 09125035039
آدرس وب سایت: http://rentinal.info/


اجاره خودرو ، اجاره خودرو رنتینال ، اجاره ماشین ، اجاره خودرو در تهران ، اجازه ماشین در تهران ، کرایه ماشین ، کرایه خودرو ، کرایه خودرو در تهران ، کرایه ماشین در تهران ، اجاره خودرو در شهرستان ، کرایه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا