این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تاسیسات ساختمان تماس بگیرید

تاسیسات ساختمان

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی بسته بندی

اعطای نمایندگی خط تولید  نایلون فریزر تماس بگیرید
اعطای نمایندگی خط تولید  8کاره تماس بگیرید

اعطای نمایندگی خط تولید 8کاره

%0
  • تهران غرب
تسمه بسته بندی پلاستیکی تماس بگیرید

تسمه بسته بندی پلاستیکی

%0
  • تهران غرب
پالت پلاستیکی و نبشی 0 تومان

پالت پلاستیکی و نبشی

%0
  • اصفهان
تولید پالت چوبی،لقمه، تخته نو تماس بگیرید

هیتر فویلی یا هیتر pvc

در استان تهران تهران, | بسته بندی

آذین فناور تولید کننده فول دوخت پذیر (جوش پذیر) با PVC به صورت چسبدار و یا بدون چسب در ابعاد و ضخامت های مختلف جهت تولید هیتر فویلی یا هیتر PVC می باشد. این شرکت آمادگی دارد تا فویل مورد نیاز شرکت های تولید کننده هیتر های فویلی یا هیتر های PVC را به سفارش این شرکت ها در ابعاد و ضخامت های مختلف تامین نماید.
هیتر فویلی یا هیتر PVC از یک لایه فویل آلومینیوم که روی آن سیم های المنت گرمایشی با روکش PVC متصل شده اند، ساخته شده است. این هیتر ها به دو صورت دو طرف فویل که المنت در میان دو فویل آلومینیوم جوش خورده و دیگری یک طرف فویل که هیتر بر روی یک طرف فویل آلومینیوم جوش خورده، ساخته شده اند که در هر دو صورت المنت از یک سمت می تواند چسبدار باشد و به این ترتیب به سادگی می تواند بر روی سطوح مختلف نصب شود، ضخامت این ورق ها می تواند بین 40 الی ۱۳۰ میکرون متغیر می باشد.
این هیتر ها جهت ایجاد سیستم گرمایشی و ایجاد چندین منطقه حرارتی متفاوت برروی تمامی سطوح از جمله گرمکن یخچال و فریزر و ...و قابل استفاده می باشند.


هیتر PVC ، فویل دوخت پذیر با PVC ، هیتر فویلی ، گرمکن برقی ، گرمکن فویلی ، فویل PVC


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا