این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی برق صنعتی

نماینده فروش سنسور اشنایدر لاله زار ، سنسور اشنایدر

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات برق صنعتی

سنسورهای القایی سری XS5 ساخت تله مکانیک اشنایدر الکتریک
شرکت Telemecanique Sensors
شرکت تله مکانیک سنسور بیش از 90 سال پیش تاسیس شد و در زمینه سنسورها و فناوری مربوط به سنسور تخصص دارد. شرکت تله مکانیک یک شرکت جهانی است که محصولات آن در بیش از 20 کشور جهان تولید می گردد و این محصولات در سراسر جهان از طریق شبکه گسترده ای از نمایندگان توزیع می شود. شرکت تله مکانیک سنسور به عنوان یک رهبر جهانی در تجارت حسگرها ، به مشتریان خود کمک می کند تا فن آوری مناسب را انتخاب کنند تا بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان را از ماشین های خود بگیرند. شرکت تله مکانیک فرانسه با تمرکز بر روی 3 فاکتور اصلی سادگی ، مجاورت و تخصص و همچنین داشتن متخصصان ورزیده در زمینه درخواست های کاربردی در تولید سنسورهای اتوماسیون کارخانجات و صنعت به تبحر رسیده و توانسته زندگی مشتریان خود را به شعار تله مکانیک سنسور "به راحتی آسان می کنیم!" نزدیک نماید .

شرکت تله مکانیک به عنوان یک بخش مستقل از اشنایدر الکتریک بوده که تجهیزات مربوط به صنعت ماننده انواع سنسور ، چشم الکتریکی ، پرده نوری ، میکروسوئیچ ، این کودر ، سنسور فشار و ... در آن تولید می گردد .

صرف نظر از موادی که باید تشخیص دهید ، تله مکانیک شما را با طیف کاملی از سنسورهای القایی با کیفیت عملکرد بالا ، برای تشخیص اشیا فلزی تا 60 میلی متر آشنا می کند. ،

سنسورهای مجاورت القایی – سری XS5

سنسورهای مجاورت القایی تله مکانیک سری XS5 صرفاً برای تشخیص اجسام فلزی تا 10میلی متر است. آنها اساساً از یک اسیلاتور تشکیل می شوند که سیم پیچ های آن چهره حسگر را تشکیل می دهند. یک میدان مغناطیسی متناوب در مقابل این سیم پیچ ها تولید می شود. هنگامی که یک جسم فلزی در داخل میدان مغناطیسی تولید شده توسط سنسور قرار می گیرد ، جریان های ناشی از آن یک بار اضافی ایجاد می کنند و نوسانات متوقف می شوند. این باعث می شود که درایور خروجی کار کند و بسته به نوع سنسور ، یک سیگنال خروجی به طور معمول باز (NO) یا به طور معمول بسته (NC) تولید می شود. این خانواده از سنسورهای تله مکانیک از نظر کانکشن در دومدل کانکتوری و کابلی تولید می گردد. قطر کانکتور در سنسور با سایز بدنه های 6.5 و 8 میلی متر M8 و در سه سایز M12 , M18 & M30 قطر کانکشن M12 می باشد .

سنسورهای القایی تله مکانیک سری XS5 در نسخه های فلاش ، مدل کوتاه و بلند بدنه ، مدل های PNP و NPN وجود دارد تا با تمام PLC ها و کنترلرهای جهان سازگار باشد. همچنین سنسورهای القایی نسخه دو سیم DC ، AC یا AC/DC از محصولات تله مکانیک است که به عنوان یک سوئیچ محدود در برنامه شما نصب می شود.
جزئیات پیشنهاد اشنایدر الکتریک

حسگرهای القایی هدف کلی یکی از جامع ترین کاتالوگ های موجود در بازار
فرم های استوانه ای استاندارد : بدنه های کوتاه و بلند M30,M18,M12,M8 & M6
مطابقت با استاندارد بین المللی ، UL, CSA, e, E2
با کیفیت عالی بین المللی و درجه حفاظت IP69K
با تمام استانداردهای الکتریکی از جمله منبع تغذیه AC / DC
در محدوده استاندارد و افزایش تنوع محصول

سنسورهای ساخت تله مکانیک – اشنایدر الکتریک قابل استفاده در صنایع :
سیستم ریلی و راه آهن
تجهیزات تلفن همراه
آسانسور و پله برقی
انواع جرثقیل ، تاورکرین و بالابر
حمل و نقل مواد / انتقال / نوار نقاله
ماشین آلات بسته بندی
صنایع غذایی و نوشیدنی
سیستم های رباتیک

دسترسی به سنسورهای القایی سری XS و سایرات محصولات تله مکانیک – اشنایدر الکتریک شبکه توزیع شایراد صنعت نماینده رسمی اشنایدر الکتریک در ایران

جهت دریافت قیمت ، لیست فروش و اطلاعات بیشتر ضمن بازدید از وب سایت این شرکت به آدرس www.shairad-sanat.com از تماس با کارشناسان این شرکت دریغ نفرمایید.
شماره تماس :
02133909044
02133919015
02133919661
02133115461
شماره واتساپ : 09201119105

#اشنایدر_الکتریک #تله مکانیک #سنسور

#Schneider_electric
#Telemecanique
#pressure_switch
#inductive_sensor
#Photo_electric_sensor
#Drive
#ATV71_lift
#ATV12
#ATV32
#ATV310
#ATV312
#ATV61
#ATV610
#ATV71
#Soft_starter
#ATS22
#ATS48
#HMI_GXU
#TM100
#TM200
#TM221
#TM241
#M340
#M580
#Persian_Electric
#Tehran_Parto
#SHAIRAD_SANAT


سنسور اشنایدر ، نماینده رسمی سنسور اشنایدر ، نماینده فروش سنسور اشنایدر ، سنسور القایی اشنایدر ، سنسور مجاورتی اشنایدر ، سنسور سرعت اشنایدر ، سنسور تله مکانیک ، سنسور اینداکتیو ، سنسور مادون قرمز ، سنسور مجاور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا