این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
2
تعمیر پمپ و سوزن موتورهای ام‌تی‌یو MTU تماس بگیرید
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
جوشکاری سیاربرق آرگون وCO2صنعتی ومعمولی تماس بگیرید
مواد اولیه فیلترهوای خودرو تماس بگیرید
بالانس انواع فن تماس بگیرید

بالانس انواع فن

%0
  • قزوین

زئولیت کشاورزی

در استان تهران تهران مرکز, | سایر خدمات

یک ماده معدنی با خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد است که سبب کاربرد فروان آن در صنایع مختلف شده است. در حال حاضر کاربرد آن به عنوان ماده افزودنی به سیمان جهت بهبود کیفیت بتن مد نظر قرار گرفته است.
زئولیت یک ماده معدنی است که عمدتاً از آلومینوسیلیکات تشکیل شده و کاربرد تجاری عمده آن در صنایع مختلفی چون کشاورزی ، دامپروری و جاذب سطحی است.قابلیت پودر شدن در مش های متفاوت را دارد تا بتوان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد.
ساده ترین مورد مصرف زئولیت که در ایران نیز استفاده می شود؛ به عنوان مکمل غذایی برای دام و طیور است. همچنین در شیلات، آبزیان و آب های شیرین برای ماهی و میگو استفاده میشود.
زئولیت یک ماده ی معدنی است که به کود هوشمند طبیعت معروف است و با توجه به طبیعی و بی ضرر بودن و قیمت پایین آن نسبت به کودهای شیمیایی گزینه ی مناسبی برای تقویت خاک کشاورزی است. زئولیت ظرفیت تبادل یونی، را زیادتر می کند و نگهداری رطوبت را بالا می برد. همچنین این محصول به علت ph بالایی که دارد از خاک های اسیدی حفاظت می کند.
ParsOre.com


خرید زئولیت ، زئولیت ، خرید زئولیت کشاورزی ، زئولیت کشاورزی ، پودر زئولیت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا