این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی کارخانه

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
ساخت کارخانه روغن تماس بگیرید

ساخت کارخانه روغن

%0
  • تهران شمال
1
میکسرآزمایشگاهی شامپو وشوینده-لقمان پژوهش تماس بگیرید
1
تجهیزکامل آزمایشگاه ظروف یکبارمصرف بهداشتی تماس بگیرید
1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی(۰۹۱۲۱۳۱۱۵۵۱) تماس بگیرید
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب

تولید و فروش انواع درب ضد حریق ترک

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | کارخانه

درب ضدحریق درب هائی هستند که در مقابله حریق و انتشار آتش به مکان های دیگر مدت ساعات زیادی مقاومت می کند. رنگ آنها معمولاً قرمز روشن است تا در مواقع اضطراری قابل رویت باشند و همچنین امکان بازشدن آنها با هل دادن دستگیره در زمان مواجه با آتش وجود دارد. درب های ضد حریق باید نوعی از دستگیره ها استفاده شود که بدون نیاز به دست و با ضربه ای به راحتی امکان باز شدن آن به راحتی وجود داشته باشد و همچنین به دلیل استفاده از آرام بند و جک درب خود به خود بسته شود تا از ورود آتش به فضاهای مستقل دیگر جلوگیری کند.

این درب ها نقش بسیار مهمی را در بالا بردن امنیت مردم و کاستن خسارات حاصل از آتش سوزی ایفا می نمایند و در مجتمع های مسکونی و تجاری، ادارات، ورزشگاه ها، پالایشگاهها و نیروگاهها ، راهروهای ارتباطی بیمارستان و اماکن اداری ، سالنهای همایش ، فرودگاهها و بطورکلی تمام مکانهایی که امکان حریق وجود دارد،مورد استفاده قرارمیگیرد تا ایمنی و امنیت افراد ساکن ساختمان تامین گردد.

شرکت آلدورا با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی به روز کشور ترکیه در فرآیند تولید درب ضد حریق سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان داشته و به دنبال اهداف برون مرزی و صادرات درب به دیگر کشورها نیز میباشد.


درب ضد حریق ترک ، درب ضد حریق ، درب خروج اضطراری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا