این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تولید کننده بادگیر شلوار خزدار موتورسواری تماس بگیرید

تولید کننده بادگیر شلوار خزدار موتورسواری

%0
  • تهران تهران مرکز
کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران تهران مرکز
فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
فروش تجهیزات ترافیکی تماس بگیرید

فروش تجهیزات ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
مرکز فروش آینه محدب تماس بگیرید

مرکز فروش آینه محدب

%0
  • تهران تهران جنوب

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی

در استان خوزستان اهواز, | خرید و فروش پوشاک

* شرکت ایمن تجارت سالیان تولید کننده ی کلیه البسه کاری ، اداری و صنعتی *

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی مخصوص هوای پاییزی و حتی هوای زمستانی است، این لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی کاملا ضد آب بوده و مانع نفوذ آب و حتی باد به داخل لباس شده و از بدن فرد در برابر خیس شدن و سرما جلوگیری می کند.

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی، از پارچه شمعی بوده که بسیار سبک است و کاملا ضد آب می باشد. همچین در قسمت داخلی لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی یک لایه آستر نمد قرار داده شده است که بدن را گرم نگه داشته و به همین جهت شما میتوانید در هوای سرد زمستانی ازاین لباس استفاده کنید.

خود لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی به تنهایی در روزهای سرد زمستانی می تواند عایق خوبی در برابر سرما باشد، به این دلیل که آستر نمدی به کار رفته در داخل لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی از خروج گرمای بدن جلوگیری کرده و همچین مانع ورود سرما به لباس کار می شود و از همچنین پارچه شمعی که در این لباس به کار رفته مانع نفوذ آب و باد به داخل لباس کار میشود.


لباس کار بادگیر ، لباس کار ، لباس کار ضد آب ، شلوار ضد آب ، شلوار نمدی ، لباس کار نمدی ، بادگیر ضد آب ، لباس کار مردانه ، بادگیر مردانه ، بادگیر خزدار ، لباس کار مردانه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا